Na podlagi sodelovanja in prijateljstva, se je rodil inovativen projekt proizvodnje piva iz starih sort sardinijskih žit. Prijatelja, ki sta začela tako rekoč začela iz nič, sta izkoristila evropski denar in razvila projekt krožnega gospodarjenja. Uspeh je v sodelovanju, sta prepričana prijatelja in partnerja,njuna blagovna znamka pa ima korenine pred našim štetjem.
Osnovna sestavina njunega piva je dvoredni ječmen, ki ga najprej predelajo v ječmenov slad. “Ječmen najprej zdrozgamo v slad, nato zvarimo pivo. Prve poskuse sva opravljala v majhnem domačem obratu, ta obrat pa je drugačen. Zmogljivejši je in večji. Toda prvotnji, manjši obrat nama je omogočil, da sva razvila kmečko pivovarno in postopoma povečala proizvodnjo", pove Mauro.
Vsako pivo ima svojo zgodbo. Nam zaupate kakšno?
"Najina piva so povezana. Vsa variva zaradi potreb na trgu ter iz ljubezni do piva in tega pivovarskega sloga. Svoja piva zelo rada povezujeva s tem, kar sta Marduk in pivo pomenila v preteklosti. Plisner je za naju pivo, ki je zmagalo v bitki. Bitka na bojiščih pred štiri tisoč leti je primerljiva z najino bitko ob odpiranju pivovarne. Pale ale je kakor vozovi, polni hmelja, ki so jih pred mnogimi leti kmetje vlekli čez polja naravnost v pivovarne. Ob vonju po hmelju, ki danes spominja na žetev, sva pomislila, kako je bilo nekoč obirati hmelj", pove Mauro.
Projekt v katerega verjameš, krožno gospodarstvo, profesionalnost, saj se v projektu ves čas odpirajo nova vprašanja, in veliko poguma, so pomembni za uspeh, je prepričan Giuseppe, zelo pomembno pa je dodati tudi “ščepec norosti, neodgovornosti, ki ti dovoli, da občasno ciljaš previsoko, to te spodbuja k napredku."
Ker želimo, da dokumentarno zgodbo spozna tudi mednarodna javnost, objavljamo še angleško različico.
Mauro and Giuseppe are friends and partners who decided to set up their own brewery over a chat over beer a few years ago. A brand of Sardinian beer based on sustainable production and circular management, Marduk, was created. In the Bronze Age, the island of Sardinia was inhabited by the god Marduk, who embodied the light of the sun and the power of the bull. Today, the brewery already produces six different types of beer and is developing a circular management model with new products.
Naslednja oddaja Zelene generacija/Young village folk bo na sporedu naslednjo nedeljo. Z vami bodo Luca, Simone in Marco iz Sardinije, ki se ukvarjajo z vinom.