Martin Keržič je mladenič, ki razmišlja izven okvirjev. V času študija trajnostnega upravljanja na Primorski univerzi, je na konferenci v Belgiji izvedel, kako iz odpadnega kruha kuhajo pivo, nato pa začel razmišljati, kako bi lahko tudi sam uporabil odvečne količine kruha.
Odločil se je, da v domačem družinskem podjetju, ki se ukvarja z žganjekuho, v nabor izdelkov doda novo pijačo. Po letu in pol poskusnih serij, je nastala Brodka.
Martin, ki je združil ekološko noto s svojo podjetniško žilico, je prepričan, da z odnosom do hrane kažemo odnos do ljudi na družbenem robu, ki živijo v pomanjkanju. Ljudje namreč vsako leto zavržemo ogromne količine hrane, tako tekom pridelave, predelave kot v trgovskih centrih in gospodinjstvih. Čeprav si je Brodko želel kuhati iz kruha, ki se kot neprodan vrne v pekarne, slednje ni bilo mogoče, saj je tak kruh deklariran kot odpadek in kot tak neprimeren za prehrano ljudi. Rešitev je našel v ljubljanskem podjetju, ki svojim produktom odstrani krajčke. Namesto, da bi slednji končali kot odpadek, jih prevzame Martin.
Wasted food, especially bread, have encouraged development of an idea that came from a student of sustainable entrepreneurship at University of Primorska. A business idea "Brodka" has emerged from wasted bread.