Italijansko-francoska koprodukcija v režiji Emanueleja Crialesa bo na sporedu od četrtka, 22. decembra, do 30. decembra, do konca januarja pa bodo predvajali še filme Izgubljeni kralj, Peter von Kant, Odštevanje Tafrigh in Naš dom Utama. Filme bodo predvajali v Kosovelovi dvorani.
Neskončnost je film o skrhanih družinskih odnosih in hrepenenju. Zgodba se dogaja v Rimu v 70. letih, kjer na eni strani vznikajo nove soseske, na televizijskih zaslonih dnevnih sob nagovarjajo črno-bele oddaje, družba se spreminja, a obenem v novosti trkajo zastareli družinski normativi. Clara in Felice sta se pravkar vselila v novo stanovanje. Njun zakon je v krizi, najbolj pa se na Clarino nihanje razpoloženja in naraščajočo napetost med staršema odziva dvanajstletna Adriana, ki zavrača svoje ime in identiteto ter trdi, da je deček. Krhka družina tako dere proti robu zloma.
V Izgubljenem kralju britanski režiser Stephen Frears pripoveduje zgodbo – ta temelji na resnični zgodbi – o amaterski zgodovinarki, ki pomaga najti več kot 500 let izgubljene posmrtne ostanke Riharda III., enega najbolj kontroverznih angleških kraljev. Philippa je pisateljica srednjih let, ki se spopada z zdravstvenimi težavami in nedavno ločitvijo. Njeno življenje dobi nov smisel, ko odkrije skupino amaterskih zgodovinarjev, ki želijo povrniti ugled Rihardu III. Začne brskati po zgodovinskih virih in ugotovi, da se kraljevi posmrtni ostanki morda skrivajo pod parkiriščem v Leicestru.
Francoski režiser François Ozon je film Peter von Kant posnel po navdihu igre Grenke solze Petre von Kant Rainerja Wernerja Fassbinderja. Rezultat je humoren pogled za kuliso zvezdništva, ki raziskuje razmerja moči v odnosu med vplivnim umetnikom in njegovo muzo. Peter von Kant je uspešen filmski režiser. Živi skupaj s pomočnikom Karlom, ki ga rad zaničuje in ponižuje, čeprav mu ta izkazuje popolno predanost. Petrova najboljša prijateljica je slavna igralka in njegova nekdanja umetniška muza Sidonie. Ko mu nekega večera predstavi mladega Amirja, se Peter v trenutku zaljubi v privlačnega mladeniča in mu na široko odpre vrata v svet filmske industrije.
Iransko-francoski film Odštevanje (Tafrigh) iranskega režiserja Manija Haghighija je pripoved o mladem paru, ki sredi Teherana najde svoja dvojnika. Farzaneh nekega dne med vožnjo po Teheranu po naključju opazi svojega moža vstopiti v hišo neznane ženske. Ker mož trdi, da tistega dne ni bil v mestu, postaja vse bolj sumničava.
Bolivijsko-urugvajsko-francoska koprodukcija Naš dom (Utama) v režiji Alejandra Loayze Grisija pa je slikovito popotovanje v sušna bolivijska višavja, kjer se ostarel par bori za vodo in z njo za preživetje. Virginio in Sisa se kljub prošnjam vnuka nočeta preseliti v La Paz, čeprav so se začeli tajati ledeniki in dežja skoraj ni več, lame pa so vse bolj žejne. Protagonista sta odigrala naturščika, ki sta tudi v resnici par.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje