1. INFORMIRANJE, RAZISKOVANJE: sprotno in kontinuirano posredovanje javnopomembnih informacij v vseh medijih RTV; hitro odzivanje na prelomne novice (t. i. breaking news); v poročanju celovitost in natančnost, z jasnim fokusom in kontekstom, širokim razponom mnenj, pojasnil in razlag, spoštovanjem ločnice med komentarjem in poročanjem, ohranjanjem nepristranske drže in kritične distance do obravnavanih vsebin; v pogovornih formatih poleg polemike tudi več dialoga in strokovnih razprav; poudarek na raziskovalnem, preiskovalnem in analitičnem novinarstvu (preverjanje dejstev, t. i. fact checking; poglobljeni članki, t.i. long read); pregledno povzemanje parlamentarnega dogajanja.
Volilni in referendumski program: poštena in enaka obravnava kandidatov, v soočenjih čim manj anketnih in čim več vsebinskih oz. programskih razprav; enakopravnost v predstavljanju referendumskih opredelitev ZA in PROTI, poleg soočenj organizatorjev kampanje tudi vsebinska predstavitev konsekvenc, kot opora za kvalificirano državljansko odločanje; strokovno opravljene in natančno prezentirane javnomnenjske raziskave ter zanesljive vzporedne volitve.
2. SVETOVANJE, INTERAKCIJA: več programov, oddaj, rubrik, zapisov itd., namenjenih poljudnemu in strokovnemu svetovanju/izobraževanju o različnih družbenih in življenjskih zadevah; o zdravju le z najbolj kompetentnimi sogovorniki, v času epidemije celovito in vsestransko o virusu, bolezni in cepivih na podlagi verodostojnih virov; odpiranje kanalov za občinstvo, ki želi slišati/prebrati odgovore na svoje dileme in z vprašanji in mnenji soustvarjati program javnega medija.
3. POVEZOVALNOST, PRIHODNOST: o preteklosti in tematikah, ki delijo javnost, politiko in stroko, s čim več konteksta in ozadja, dialoško, spoštljivo in pietetno, kot opora v medsebojnem poslušanju in razumevanju ter premagovanju družbenega razkola; usmerjenost v prihodnost z odpiranjem razprav o družbi znanja, etiki in vrednotah, solidarnosti, znanosti, gospodarstvu, inovacijah, razvoju in okolju v spreminjajočem se svetu.
4. SLOVENIJA, SLOVENŠČINA, DOMOZNANSTVO: v vseh programih, medijih in vsebinah skrb za zborno izreko in visoko jezikovno raven; zagotavljanje zastopanosti različnih krajev, regij in delov Slovenije kot antipod ljubljanocentrizmu; skozi informativne, izobraževalne, dokumentarne, igrane, razvedrilne pristope širjenje vedenja o delovanju države in civilne družbe ter o etnoloških, jezikovnih, kulturnih, zgodovinskih, verskih, naravnih in drugih posebnosti države in naroda; večja vidnost Slovencev v sosednjih državah in po svetu ter narodnostnih skupnosti v Sloveniji z degetoizacijo teh vsebin.
5. KAKOVOSTNA IGRANA, UMETNIŠKA IN GLASBENA PRODUKCIJA: čim več slovenskih filmov in nadaljevank, tako novitet kot v ponovitvah; dovolj prostora za promocijo slovenske umetnosti, dediščine in kulture; posebna skrb za kakovostne glasbene programe, v katerih bodo sodelovali in se predstavljali domači izvajalci, ki ustvarjajo v različnih žanrih; pretehtan izbor tuje (zlasti evropske in neameriške) igrane, dokumentarne in glasbene produkcije.
6. RAZVEDRILO, ŠPORT: čim več pozitivnih vsebin za vse generacije, kakovostnega humorja in satire ter interaktivnih razvedrilnih formatov (tekmovanja, kvizi); športni prenosi velikih tekmovanj v Sloveniji, na tujem pa tistih, na katerih se z uspehi slovenskih športnikov kuje nacionalni ponos; širjenje programov za različne športe, ne le največje, najbolj popularne in najbolj množične, tudi za šport invalidov in rekreativne panoge.
7. DOSTOPNOST, RANLJIVE DRUŽBENE SKUPINE: širjenje, nadgradnja storitev in novih tehnologij dostopnosti vsebin za gluhe, naglušne, slepe, slabovidne ter občinstvo s težavami razumevanja; posebna skrb za kakovostno zvočno sliko in razumljivost govorjenih programov, prijazno do občinstva s pešajočim sluhom; snovanje programov z upoštevanjem generacijske, spolne, kulturne itd. raznolikosti družbe.
8. NAVADE OBČINSTVA: pretehtano poseganje v uveljavljene gledalske, poslušalske in bralske navade; previdno uvajanje sprememb: odprto komuniciranje z občinstvom,
9. MANJ OGLASOV, VEČ PROGRAMA: iskanje rešitev za omejitev predolgih, motečih in vsiljivih oglasnih prekinitev, križanje oglasov in vsebin, televizijske prodaje, infokanalov, ponovitev in pasov za napovedovanje vsebin.
10. VLOGA IN VREDNOTE JAVNEGA MEDIJA: uporaba vseh medijskih poti in lastnih platform za širjenje vrednot javnega medijskega servisa ter pojasnjevanje ustroja, dejavnosti, delovanja in financiranja RTV Slovenija.