Suggestions
No search results.
Search results
Search results
Search results
Search results
Search results
Search results
Search results
Search results
No search results.
Search results
Search results
Search results
Search results
Pozdravljeni v oddaji Second hand.Pred desetimi leti v začetku junija je pri 80-tih letih starosti preminil Ellas McDaniel, rojen Ellas Otha Bates, znan pa pod imenom Bo Diddley. Bil je ameriški pisec, pevec, kitarist in producent, ki je imel veliko vlogo pri prehodu iz blues-a v rock and roll. Vplival je na mnoge glasbenike, vključno z imeni kot so Elvis Presley, the Beatles, the Rolling Stones in the Clash, pa tudi na moderne glasbenike, ki so semplali in uporabljeni njegovo glasbo, čeprav je ta nastajala 50 let nazaj.Ena njegovih najbolj semplanih pesmi je Hit or Miss, je pa ta priredba istoimenske pesmi, ki jo je pred njim izvajala Odetta.Na začetku Bo ni bil navdušen nad uporabo njegovih del, ampak kot je povedal v intervjuju za Pop Chronicles leta 69: "včasih sem se jezil, ko so posnemali moje pesmi, sedaj pa na to gledam drugače … ne jezim se, če snemajo mojo glasbo, saj me s tem ohranjajo živega".Semplanje tega velikega kitarista ni presenečenje, saj je njegova uporaba afriških ritmov in njegovega podpisnega ritma postala temelj za razvoj hip hopa, rocka in pop glasbe. Dejansko v glasbeni teoriji obstaja definicija tega ritma pod imenom 'The Bo Diddley beat', in ta ritem je pogosto uporabljen v rock in pop glasbi v moderni glasbeni industriji. Ritem je poimenovan po njem ker ga je spopulariziral prav s svojim debutantskim singlom 'Bo Diddley'.The Bo Diddley beat je v bistvu 3-2 clave ritem in je najbolj pogosto zaporedje v Afro-Cubanski glasbi, njegov izvor pa najdemo v sub-Saharski Afriški glasbeni tradiciji. Latinska povezava je bila tako močna, da je Bo Diddley uporabljal marake, latinske ropotuljice, kot osnovno komponento svojega zvoka. Glede na teorije etnomuzikologov, je Bo Diddley beat podoben tradicionalnem folk stilu "hambone". Hambone stil uporabljajo predvsem ulični glasbeniki, ki ritem ustvarjajo z udarjanjem rok, nog, prsi in ust med tem ko pojejo.Seveda je ritem v glasbeni industriji bil prisoten že pred letom 55, ko je Diddley začel kariero, in sicer v vsaj 13 znanih pesmih, med drugim v dveh od Johnny Otis-a iz leta 48. Leta 52 ga je vključevala pesem "Hambone" od Red Saunders' Orchestra, leta 44 pa ga najdemo v pesmi "Rum and Coca Cola" od the Andrews Sisters.Omenimo pa nekaj modernih pesmi, ki uporabljajo Bo Diddley beat:"Shame, Shame, Shame" od Shirley & Company "American Girl" od Tom Petty and the Heartbreakers "How Soon Is Now?" od the Smiths "Faith" od George Michael-a "Desire" od U2 "Black Horse and the Cherry Tree" od KT Tunstall Verjetno boste ugotovili povezavo.V potrditev njegovih dosežkov je bil vključen v Rock and Roll Hall of Fame in prejel Lifetime Achievement Awards od Rhythm and Blues Foundation ter Grammy Award od National Academy of Recording Arts and Sciences. Prepoznali so tudi njegov doprinos na področju tehničnih inovacij, vključno s prepoznavno pravokotno kitaro z izrazitim resonantnim zvokom.Obstajajo tudi drugi aspekti njegovega vpliva na moderno glasbo. Pesem "Who Do You Love?" že odkriva zametke rapa in uporaba afriško ameriške igre "the dozens" na pesmih "Say Man" in "Say Man, Back Again," je citirana kot zametek hip-hop glasbe.
Kaj bi morala EU storiti za zagotovitev pravic
Neveljaven email naslov