Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Po petih letih intenzivnega in natančnega dela bo slika pomembnega renesančnega slikarja Vittoreja Carpaccia spet zasijala v Kopru. V koprski stolnici jo bo mogoče znova občudovati v barvah, s kakršnimi je nagovarjala javnost leta 1516, ko jo je Carpaccio naslikal. Gre za izjemno restavratorsko delo, začne in konča se z demontažo, montažo in prevozom, ki je prav tako zahteven del projekta in mora biti opravljen profesionalno in brez napak. In če imajo konservatorke restavratorke vse v svojih rokah, je tehnična služba pri svojem delu omejena, saj se slike ne smejo dotakniti. Z vodjo projekta, restavratorko Barbko Gosar Hirci, in sodelavkama Emino Frljak Gašparovič in Sanelo Hodžić jo je občudovala Urša Mravlje, prvi dve sta se ji pridružili tudi pred mikrofonom. Govorile so tudi o tem posebnem poklicu, se dotaknile spoštovanja naše dediščine, umetnosti in povedale, kako dragocena je ta slika
1732 epizod
Dopoldan in pol je magazinsko zasnovana oddaja, ki jo pripravljamo skupaj s sodelavci v uredništvu razvedrilnih oddaj. Oddaja vsebuje raznolike vsebine, ki zajemajo tako svetovalne rubrike, športne reportaže, glasbena glasovanja, kulinarične kotičke, nagradne igre, kulturne napovednike in oglašanja v živo.
Po petih letih intenzivnega in natančnega dela bo slika pomembnega renesančnega slikarja Vittoreja Carpaccia spet zasijala v Kopru. V koprski stolnici jo bo mogoče znova občudovati v barvah, s kakršnimi je nagovarjala javnost leta 1516, ko jo je Carpaccio naslikal. Gre za izjemno restavratorsko delo, začne in konča se z demontažo, montažo in prevozom, ki je prav tako zahteven del projekta in mora biti opravljen profesionalno in brez napak. In če imajo konservatorke restavratorke vse v svojih rokah, je tehnična služba pri svojem delu omejena, saj se slike ne smejo dotakniti. Z vodjo projekta, restavratorko Barbko Gosar Hirci, in sodelavkama Emino Frljak Gašparovič in Sanelo Hodžić jo je občudovala Urša Mravlje, prvi dve sta se ji pridružili tudi pred mikrofonom. Govorile so tudi o tem posebnem poklicu, se dotaknile spoštovanja naše dediščine, umetnosti in povedale, kako dragocena je ta slika
Neveljaven email naslov