Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Zbor Slovenske filharmonije s solisti pod vodstvom Jerice Bukovec
Franci Krevh in Matevž Bajde, tolkala
Gregor Klančič, orgle
Tokrat smo v družbi del In mon(d)o numerico/V svetu števil, oziroma Na način števil Bojane Šaljić Podešva, Raua needmine/Prekletstvo železa Velja Tormisa in V tihem šelestenju časa Lojzeta Lebiča. Izbrani skladatelji niso obremenjeni z zgodovino glasbe: narobe, prežeti so z njo do take mere, da glasba iz njih govori samo še v jeziku, ki je njim lasten. Seveda v njihovih delih slišimo glasbene elemente, kot so ritmične repeticije – a te so se spremenile v obrede,
korale, ki so postali odmevi krožečih prostorov, in klasično glasovno postavitev, a na način, ki nas katapultira v vesolje. V njihovih delih je zvok obdržal primarno, hkrati prastaro in prihodnjo vlogo, invokacijo nevidnega in neslišnega, a še kako močnega.
Zbor Slovenske filharmonije s solisti pod vodstvom Jerice Bukovec
Franci Krevh in Matevž Bajde, tolkala
Gregor Klančič, orgle
Tokrat smo v družbi del In mon(d)o numerico/V svetu števil, oziroma Na način števil Bojane Šaljić Podešva, Raua needmine/Prekletstvo železa Velja Tormisa in V tihem šelestenju časa Lojzeta Lebiča. Izbrani skladatelji niso obremenjeni z zgodovino glasbe: narobe, prežeti so z njo do take mere, da glasba iz njih govori samo še v jeziku, ki je njim lasten. Seveda v njihovih delih slišimo glasbene elemente, kot so ritmične repeticije – a te so se spremenile v obrede,
korale, ki so postali odmevi krožečih prostorov, in klasično glasovno postavitev, a na način, ki nas katapultira v vesolje. V njihovih delih je zvok obdržal primarno, hkrati prastaro in prihodnjo vlogo, invokacijo nevidnega in neslišnega, a še kako močnega.
Neveljaven email naslov