Obvestila

Ni obvestil.

Obvestila so izklopljena . Vklopi.

Kazalo

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

MMC RTV 365 Radio Televizija mojRTV × Menu
09.04.2025 18 min

Damijan Štefanc: Zastaviti bi si morali temeljno vprašanje, kako izobraziti mladega človeka 21. stoletja

V Zvezi društev pedagoških delavcev so v tem tednu opozorili več po njihovem sistemsko in strokovno nepremišljenih rešitev, ki jih je v svoje zakonske predloge nedavno vpisalo ministrstvo za vzgojo in izobraževanje. Eden od njih je novela zakona o osnovni šoli, že druga v dobrem letu dni, ki med drugim uvaja nov predmet na področju digitalnega opismenjevanja, šolam pa daje dodatna varnostna pooblastila. Kot za oddajo Ob osmih poudarja didaktik Damijan Štefanc z ljubljanske Filozofske fakultete, bi pričakoval, da bodo spremembe del premisleka o šolskem sistemu kot celoti. "Lahko bi rekli, da pri sistemskih rešitvah na področju osnovnošolskega izobraževanja ni nič novega. In čeprav se res vsi zavedamo, da je to področje treba urediti, smo spet priče nekaterim predlogom sprememb, ki niso najbolj premišljeni."


Ob osmih

313 epizod


Matej Hrastar, Erika Štular, Metka Pirc, Tomaž Celestina in Jure Čepin v oddaji Ob osmih gostijo sogovornike, ki pomagajo razložiti širši kontekst dnevnega dogajanja. Vsak dan od torka do petka. Ob osmih.”

09.04.2025 18 min

Damijan Štefanc: Zastaviti bi si morali temeljno vprašanje, kako izobraziti mladega človeka 21. stoletja

V Zvezi društev pedagoških delavcev so v tem tednu opozorili več po njihovem sistemsko in strokovno nepremišljenih rešitev, ki jih je v svoje zakonske predloge nedavno vpisalo ministrstvo za vzgojo in izobraževanje. Eden od njih je novela zakona o osnovni šoli, že druga v dobrem letu dni, ki med drugim uvaja nov predmet na področju digitalnega opismenjevanja, šolam pa daje dodatna varnostna pooblastila. Kot za oddajo Ob osmih poudarja didaktik Damijan Štefanc z ljubljanske Filozofske fakultete, bi pričakoval, da bodo spremembe del premisleka o šolskem sistemu kot celoti. "Lahko bi rekli, da pri sistemskih rešitvah na področju osnovnošolskega izobraževanja ni nič novega. In čeprav se res vsi zavedamo, da je to področje treba urediti, smo spet priče nekaterim predlogom sprememb, ki niso najbolj premišljeni."

Prijavite se na e-novice

Prijavite se na e-novice

Neveljaven email naslov