Obvestila

Ni obvestil.

Obvestila so izklopljena . Vklopi.

Kazalo

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

MMC RTV 365 Radio Televizija mojRTV × Menu
29.11.2024 6 min

Črni petek – praznik popustov ali potrošniška past?

Črni petek je že nekaj let stalnica v našem koledarju. To obdobje, polno obljub o neverjetnih popustih in neprekosljivih ponudbah, je za mnoge postalo sinonim za nakupovalno mrzlico. Potrošniške organizacije nas že lep čas opozarjajo, da je potrebna velika previdnost. Mnoge trgovine z različnimi triki poskušajo pritegniti našo pozornost in nas spodbuditi k impulzivnim nakupom. Nakupovalna evforija lahko vodi tudi v nepotrebno zadolževanje in kopičenje stvari, ki jih ne potrebujemo. Kaj je torej Črni petek – praznik popustov ali potrošniška past? Kakšno je vaše mnenje o popustih na črni petek? Ali običajno kupujete izdelke v času akcij? Se zgodi, da kupite izdelek, ki ga kasneje ocenite kot nepotreben? Nakupovalni utrip smo izmerili v tokratni anketi.


Petkova anketa

32 epizod


Ob petkih besedo predamo poslušalkam in poslušalcem Radia Koper. Vsak teden namreč preverimo mnenje na izbrano temo ter se o tem pogovorimo v jutranjem programu.

29.11.2024 6 min

Črni petek – praznik popustov ali potrošniška past?

Črni petek je že nekaj let stalnica v našem koledarju. To obdobje, polno obljub o neverjetnih popustih in neprekosljivih ponudbah, je za mnoge postalo sinonim za nakupovalno mrzlico. Potrošniške organizacije nas že lep čas opozarjajo, da je potrebna velika previdnost. Mnoge trgovine z različnimi triki poskušajo pritegniti našo pozornost in nas spodbuditi k impulzivnim nakupom. Nakupovalna evforija lahko vodi tudi v nepotrebno zadolževanje in kopičenje stvari, ki jih ne potrebujemo. Kaj je torej Črni petek – praznik popustov ali potrošniška past? Kakšno je vaše mnenje o popustih na črni petek? Ali običajno kupujete izdelke v času akcij? Se zgodi, da kupite izdelek, ki ga kasneje ocenite kot nepotreben? Nakupovalni utrip smo izmerili v tokratni anketi.

Prijavite se na e-novice

Prijavite se na e-novice

Neveljaven email naslov