Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Matjaž Berger je direktor APT (Anton Podbevšek teter), gledališki režiser, ki kot velik zagovornik športa pogosto v svojih uprizoritvah predstavlja športne legende, prvake in olimpijce.
Gost je Matjaž Berger, direktor Anton Podbevšek teatra v Novem mestu
Matjaž Berger je direktor APT (Anton Podbevšek teter), gledališki režiser, ki kot velik zagovornik športa pogosto v svojih uprizoritvah predstavlja športne legende, prvake in olimpijce: "Vedno me je zanimal odnos med športnim telesom in gledališkim, v razmerju in kombinaciji."
"Zame je Novo mesto veliko več kot krajevno ime. Mesto nekega aktivnega kreiranja, Kar zadeva pa dogodek misli in misel dogodka - vsako relavantno gledališko delo mora biti neka sklepna lekcija in insanacija dogodka, ki pa se ne konča s koncem predstave, ampak z aktivnim, reflektivnim, empancipatoričnem pogledom gledalca, ki pa je lahko absolutno kritičen, negativen ali pa zelo dialoški. To je temelja bit gledališkosti gledališča. Da obstaja ta transmisija do gledalca."
748 epizod
Nina Zagoričnik in Borja Močnik razvajata z glasbo in intervjujem, ki rad odmeva.
Matjaž Berger je direktor APT (Anton Podbevšek teter), gledališki režiser, ki kot velik zagovornik športa pogosto v svojih uprizoritvah predstavlja športne legende, prvake in olimpijce.
Gost je Matjaž Berger, direktor Anton Podbevšek teatra v Novem mestu
Matjaž Berger je direktor APT (Anton Podbevšek teter), gledališki režiser, ki kot velik zagovornik športa pogosto v svojih uprizoritvah predstavlja športne legende, prvake in olimpijce: "Vedno me je zanimal odnos med športnim telesom in gledališkim, v razmerju in kombinaciji."
"Zame je Novo mesto veliko več kot krajevno ime. Mesto nekega aktivnega kreiranja, Kar zadeva pa dogodek misli in misel dogodka - vsako relavantno gledališko delo mora biti neka sklepna lekcija in insanacija dogodka, ki pa se ne konča s koncem predstave, ampak z aktivnim, reflektivnim, empancipatoričnem pogledom gledalca, ki pa je lahko absolutno kritičen, negativen ali pa zelo dialoški. To je temelja bit gledališkosti gledališča. Da obstaja ta transmisija do gledalca."
Neveljaven email naslov