Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Dela Johanna Michaela Haydna in njihov resnični pomen spoznavamo šele zdaj. Morda tudi zato, ker je njegov slog večplasten. Velikokrat so mu očitali predvsem način skladanja, ki ga je pogosto uporabljal v svojih sakralnih delih. To je bil strogi cerkveni stavek, ki ni dovoljeval posebnih čustev. Zato ni nič presenetljivega, da se je Johann Michael s svojim načinom pisanja glasbe lepo vključil tudi v gibanje, znano kot ceciljanstvo. To je bil namreč čas, ko so izpod cerkvenih obokov zveneli tudi lahkotni valčki in polke, včasih celo operne arije. Prvine posvetnega so vedno bolj vdirale v cerkveno glasbo. V odziv na to modo se je pojavilo ceciljanstvo, poimenovano po sv. Ceciliji, zavetnici cerkvene glasbe.
Dela Johanna Michaela Haydna in njihov resnični pomen spoznavamo šele zdaj. Morda tudi zato, ker je njegov slog večplasten. Velikokrat so mu očitali predvsem način skladanja, ki ga je pogosto uporabljal v svojih sakralnih delih. To je bil strogi cerkveni stavek, ki ni dovoljeval posebnih čustev. Zato ni nič presenetljivega, da se je Johann Michael s svojim načinom pisanja glasbe lepo vključil tudi v gibanje, znano kot ceciljanstvo. To je bil namreč čas, ko so izpod cerkvenih obokov zveneli tudi lahkotni valčki in polke, včasih celo operne arije. Prvine posvetnega so vedno bolj vdirale v cerkveno glasbo. V odziv na to modo se je pojavilo ceciljanstvo, poimenovano po sv. Ceciliji, zavetnici cerkvene glasbe.
Neveljaven email naslov