Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Predvajamo posnetka s koncerta Godalnega kvarteta Juilliard, ki je 20. januarja letos nastopil v londonski dvorani Wigmore v sklopu BBC-jevega koncertnega cikla »The Lunchtime Concerts«. Legendarna zasedba, ustanovljena leta 1946, ki jo je medij The Boston Globe označil za »najpomembnejši ameriški kvartet v zgodovini«, trenutno igra v naslednji zasedbi: Areta Zhulla in Ronald Copes – violina, Molly Carr – viola in Astrid Schween – violončelo. Glasbeniki so najprej izvedli Beethovnov šeststavčni Godalni kvartet št. 13 v B-duru, op. 130, ki s številnimi enigmatičnimi spremembami razpoloženj sodi med največja komorna dela glasbene romantike, nato pa še Kvartet št. 8, imenovan ‘Beethovnova študija III’ sodobnega nemškega skladatelja Jörga Widmanna. Ta je v tristavčno delo vključil tudi temo nemškega plesa z začetka 4. stavka Beethovnovega Kvarteta, op. 130 in jo obdelal po variacijskem principu.
4 epizod
Izbor prijetne glasbe za sobotno popoldne, najpogosteje iz bogate EBU-jevske ponudbe.
Predvajamo posnetka s koncerta Godalnega kvarteta Juilliard, ki je 20. januarja letos nastopil v londonski dvorani Wigmore v sklopu BBC-jevega koncertnega cikla »The Lunchtime Concerts«. Legendarna zasedba, ustanovljena leta 1946, ki jo je medij The Boston Globe označil za »najpomembnejši ameriški kvartet v zgodovini«, trenutno igra v naslednji zasedbi: Areta Zhulla in Ronald Copes – violina, Molly Carr – viola in Astrid Schween – violončelo. Glasbeniki so najprej izvedli Beethovnov šeststavčni Godalni kvartet št. 13 v B-duru, op. 130, ki s številnimi enigmatičnimi spremembami razpoloženj sodi med največja komorna dela glasbene romantike, nato pa še Kvartet št. 8, imenovan ‘Beethovnova študija III’ sodobnega nemškega skladatelja Jörga Widmanna. Ta je v tristavčno delo vključil tudi temo nemškega plesa z začetka 4. stavka Beethovnovega Kvarteta, op. 130 in jo obdelal po variacijskem principu.
Neveljaven email naslov