Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Pravica do odklopa omogoča vsakemu zaposlenemu, da v času dnevnega ali tedenskega počitka, dopusta ali druge upravičene odsotnosti ni dosegljiv za delodajalca in mu v tem času ni treba odgovarjati na klice ali e-poštna sporočila. Ali pravica velja za vse zaposlene ali so pri tem kakšne izjeme? Katere so nujne in izredne okoliščine, pri katerih pravica do odklopa ne velja? Kako se pravica do odklopa uresničuje v primeru, ko zaposleni dela od doma? Gostja v studiu bo odvetnica Tina Šnajder, ki je specialistka za delovno pravo.
4293 epizod
Svetovalni servis je osrednja kontaktna oddaja jutranjega programa na Prvem. Namenjena je poslušalkam in poslušalcem, ki lahko iz prve roke dobijo odgovor na vprašanje glede različnih tematik. V oddaji od torka do petka med 9.05 in 9.30 gostimo strokovnjake s področja zdravstva, prava, hortikulture, gradbeništva, energetike, financ, potrošniških pravic, sociologije, psihologije, športa, kulinarike … Sodelujte na 01 475 22 22, prvi@rtvslo.si ali prek spletne strani Prvega programa.
Pravica do odklopa omogoča vsakemu zaposlenemu, da v času dnevnega ali tedenskega počitka, dopusta ali druge upravičene odsotnosti ni dosegljiv za delodajalca in mu v tem času ni treba odgovarjati na klice ali e-poštna sporočila. Ali pravica velja za vse zaposlene ali so pri tem kakšne izjeme? Katere so nujne in izredne okoliščine, pri katerih pravica do odklopa ne velja? Kako se pravica do odklopa uresničuje v primeru, ko zaposleni dela od doma? Gostja v studiu bo odvetnica Tina Šnajder, ki je specialistka za delovno pravo.
Neveljaven email naslov