Za več sto evrov previsoki stroški upravljanja
Radovljiški upravnik Alpdom je stanovalcu zaračunaval stroške skupnega čiščenja hodnika za kar 12 oseb. Preden je lastnik stanovanja to ugotovil, je preplačal račune za okoli 2000 evrov. Upravnik mu je grozil, da mu denarja ne bo povrnil. To ni edina zgodba oziroma težava radovljiških stanovalcev. Druga stanovalka je za ogrevanje več let plačevala tudi po 160 evrov mesečno, vendar njenim prošnjam, da bi plačevala manj, ni nihče prisluhnil. Na koncu se je izkazalo, da je ogrevanje preplačala za dobrih 500 evrov. V drugem naselju so imeli ravno nasprotno izkušnjo. Pred mesecem so prejemali poračune za premalo plačane račune, visoke tudi do 700 evrov. Petrol, ki dobavlja energijo, trdi, da se je zgodila napaka, ker Alpdom ne sporoča podatkov o porabi, in kot smo zvedeli neuradno, razmišlja, da bo dobavo energenta enostavno prekinil. Da si stanovalci želijo zamenjati upravnika, je popolnoma jasno, vendar ne gre brez težav.
Boj dveh upravnikov
SPB1 na Ljubljanski cesti v Domžalah je s 700 enotami in več kot 1000 stanovalci eden največjih poslovno-stanovanjskih objektov v Sloveniji. Domžalsko pošast, kot ji pravijo že vrsto let, upravlja podjetje Aktiva-upravljanje, vendar stanovalci dveh vhodov z delom upravnika niso zadovoljni. Zato so se v začetku lanskega leta na pobudo enega izmed stanovalcev odločili za prekinitev pogodbe z Aktivo-upravljanje. Vendar so pri podpisu odpovedi staremu upravniku, kot pravijo, nevede podpisali tudi pogodbo o najemu novega upravnika, in sicer s SPL-om. Nezadovoljni zaradi, kot sami trdijo, netransparentnega postopka pri izbiri SPL-a, so odpovedali tudi to pogodbo o upravljanju in zahtevali, da njihovi stavbi, dokler ne izberejo novega upravnika, še naprej upravlja stari upravnik, to je Aktiva-upravljanje. Vendar se je SPL medtem že vpisal v register upravnikov in tožil Aktivo. Medtem ko sodni mlini meljejo, pa stanovalci že iščejo novega, tretjega upravnika.
Predraga energetska prenova je odnesla upravnika
Lastniki stanovanj v bloku Jakčeva 12-18 so zaradi nezadovoljstva z izvajalcem energetske prenove fasade, ki je storitev zaračunal kar okoli 130.000 evrov več, kot je vrednost del ocenil izvedenec, odpovedal pogodbo upravniku Lora d.o.o. Le-ta namreč po besedah nadzornega odbora stanovalcev ni ravnal v interesu etažnih lastnikov in je izvajalca del izbral mimo njihove volje. Etažni lastniki so tako sklenili pogodbo z novim upravnikom, ki pa od starega ni prejel ne dokumentov ne – kar je še pomembneje – rezervnega sklada. Etažni lastniki so upali, da bodo dosegli poravnavo v postopku mediacije, na katero so sprva pristali vsi vpleteni, vendar je dan pred začetkom postopka prejšnji upravnik umaknil soglasje za mediacijo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje