Kot se je izkazalo pozneje, sta si upravni enoti Domžale in Ljubljana pravila razlagali po svoje. "Ko sem poklicala na Upravno enoto Ljubljana, so mi povedali, da je cena nižja vsakič naslednjič, ko nekdo opravlja izpit. V Domžalah pa so mi povedali, da to ne drži, da namreč nikjer v zakonu ne piše, da se ponavljanje preverjanja plača manj." Medtem, ko so si uradniki vsak po svoje razlagali pravila, pa je naša gledalka plačevala več. Za iste storitve bi v Ljubljani odštela 59,41 evra, v Domžalah pa kar 95,6.
Ministrstvo za infrastrukturo z dodatnimi pojasnili
Pregovorno počasna birokracija je tokrat hitro pognala svoje mline. Ministrstvo za infrastrukturo, ki določa predpise in cene storitev na področju prometa, je po obvestilu o drugačnem zaračunavanju enakih storitev vsem upravnim enotam poslalo dodatna pojasnila oziroma navodila. Kandidat, ki prvič opravlja teoretični del vozniškega izpita, za to plača slabih 32 evrov. Če je pri tem neuspešen, pa za vsako naslednje opravljanje plača manj, dobrih 18 evrov, saj je oproščen plačila ene od taks. A to velja le v primeru, da izpit ponovno opravlja zato, ker je bil prvič neuspešen, in ne zato, ker se na izpitu enostavno ne bi prikazal.
V Domžalah že popravili cenik
Potem, ko so prejeli pojasnila z ministrstva, so na Upravni enoti Domžale že popravili cenik. Naša gledalka, ki je plačala višjo ceno, pa lahko po Zakonu o upravnih taksah od upravne enote zahteva vračilo preplačanega denarja. Za tiste, ki se odločajo za opravljanje izpita iz cestno-prometnih predpisov pa še razdelan cenik teoretičnega dela izpita:
- taksa tarifna številka 1: 4,50 €
- taksa tarifna številka 22, točka 1 a: 13,60 €
- strošek teoretičnega dela vozniškega izpita: 13,77 €
- skupaj: 31,87 €.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje