Dan samskih ni tradicionalni kitajski praznik, vendar pa ga Alibaba promovira že od leta 2009 naprej. Na ta način nagovarja vse večje število spletnih kupcev na Kitajskem. Ta država ima največjo internetno populacijo na svetu, beleži namreč že 668 milijonov internetnih uporabnikov, poroča francoska tiskovna agencija AFP. Spletne trgovine na dan samskih, ki so ga sprva promovirali kot antipod valentinovemu, potrošnikom ponudijo velike popuste. Z vsakim letom beležijo nove rekorde, letos so v samo nekaj več kot 12 urah dosegli lansko celodnevno vsoto, ki je znašala 9,3 milijarde dolarjev.
Kampanja s podporo vlade
"Ves svet bo na letošnji 11. november priča moči kitajske potrošnje," je v sporočilu za javnost ob letošnjem dnevu samskih poudaril glavni izvršni direktor vodilnega kitajskega spletnega trgovca Alibaba Daniel Zhang. Kampanja ima tudi podporo vlade. To je razumljivo še posebej v luči tega, da se kitajska gospodarska rast upočasnjuje in da Peking poskuša vzpostaviti bolj vzdržen model gospodarske rasti, ki bi ga poganjala potrošnja.
Presegli Američane
Spletna nakupovalna mrzlica za dan samskih na Kitajskem presega podobno ameriško kampanjo spletnih razprodaj za tako imenovani kibernetski ponedeljek (Cyber Monday), ki sledi ameriškemu zahvalnemu dnevu. Lani so v petih dneh okrog zahvalnega dne vključno s kibernetskim ponedeljkom zabeležili za 6,56 milijarde dolarjev spletnih nakupov, kažejo podatki analitske hiše Comscore.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje