Nemški homologacijski organ KBA mora pred začetkom vpoklica za določeno kombinacijo avtomobila in motorja ter opreme podati pozitivno mnenje, a v praksi stvari očitno niso tako preproste. Evropska potrošniška organizacija BEUC zahteva temeljito preiskavo in javno objavo rezultatov testa izpustov po vpoklicu.
V Italiji naključno testirali vozila
Da avtomobil po nevtralizaciji priklopne naprave v zrak izpusti za 25 odstotkov več NOx kot jih je pred servisnim posegom, je ugotovila italijanska potrošniška organizacija Altroconsumo, ki je izid vpoklica preverila z naključno izbranim Audijem Q5. Po opravljenem vpoklicu bi morali motorji oddajati v homologaciji navedeno količino izpustov dušikovih oksidov (NOx), obenem pa se ne bi smela spremeniti njihova zmogljivost oziroma vrednost izpustov CO2 in drugih škodljivih plinov. Ker taka Volkswagnova rešitev problema v Evropi očitno ne deluje, je generalna direktorica Evropske potrošniške organizacije BEUC Monique Goyens KBA pozvala, naj učinkovitost servisnih posegov preveri in rezultate meritev javno objavi.
V Evropi naj bi bilo vozila enostavno popraviti
Na Zvezi potrošnikov Slovenije (ZPS) so ob tem izpostavili nedavno izjavo predsednika uprave VW Matthiasa Müllerja, ki je odškodnine za ogoljufane ameriške potrošnike opravičeval s tem, da avtomobilov, prodanih v ZDA, ne bo tako preprosto popraviti kot v Evropi. Če se bo izkazalo, da testirani audiji niso edini modeli spornih vozil, pri katerih se napake ne bo dalo popraviti ne da bi se izpusti bistveno povečali, ZPS ocenjuje, da je izgovor vodstva koncerna VW po odkritju italijanske potrošniške organizacije na trhlih tleh.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje