Amazon trgovino brez blagajn oglašuje kot trgovino brez vrst. V njej potrošnika spremljajo senzorji in kamere s stropa, ki beležijo dogajanje. Čeprav se s takšnim konceptom nakazuje potreba po zaposlovanju manj ljudi, ta trgovina ni povsem brez zaposlenih. Treba je polniti police, pripravljati sveže postreženo hrano ali nuditi informacije. Če si kupec, potem ko je artikel vzel s police, premisli, ga lahko vrne nazaj, saj tehnologija to potezo zazna in artikel odšteje z računa. V tej trgovini pa ni priporočljivo pomagati manjšim kupcem, ki z roko ne sežejo dovolj visoko na polico, saj sistem pomoč zaračuna tistemu, ki je artikel vzel s police. Za nakupovanje je treba imeti na pametnem telefonu aplikacijo Amazon Go in odprt račun, ki je povezan s plačilno ali kreditno kartico. Sistem deluje tudi, če uporabnik telefon ugasne. Z enim računom lahko nakupuje več ljudi, uporabniki pa lahko le upajo, da je Amazon dobro poskrbel za varnost delovanja aplikacije.
V ZDA 3,5 milijon blagajničarjev v trgovinah
Prvi dan obratovanja trgovine Amazon Go je po poročanju ameriških medijev minil brez spodrsljajev. Povsem ni držala le Amazonova napoved, da bo trgovina brez vrst. Zanimanje je bilo namreč tako veliko, da je bila vrsta ob vstopu v trgovino in ne ob izstopu iz nje. Ministrstvo za delo ZDA ocenjuje, da je blagajničarjev v trgovinah približno 3,5 milijona, od tega v trgovinah z živili skoraj milijon. Čeprav je koncept preskušal leto dni, za zdaj ne načrtuje širitve zamisli, na primer na verigo trgovin Whole Foods, ki jo je prevzel lani za 14 milijard dolarjev.
Foto: Reuters
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje