Južnokorejski proizvajalec elektronike LG Electronics je po poročanju francoske tiskovne agencije AFP predstavil televizor z zaslonom z organskimi svetlečimi diodami (OLED), katerega debelina znaša le 2,57 milimetra. Televizorji z zasloni OLED, ki prinašajo bogatejši prikaz barv in veljajo za naslednjo generacijo v svetu televizije, naj bi nasledili danes najbolj razširjene televizorje z zasloni s tekočimi kristali (LCD). Pohod televizorjev OLED zaenkrat zavira dejstvo, da je njihova proizvodnja dražja v primerjavi s proizvodnjo LCD-televizorjev. Trg tako še naprej obvladujejo LCD-televizorji, ki so pred leti na tem mestu nasledili nekdaj prevladujoče televizorje s katodno cevjo. Tudi pri LCD-televizorjih gre trend razvoja v vse manjše debeline zaslonov, obenem pa tudi v smeri vse večjih zaslonov, ugotavljajo v ameriškem združenju industrije zabavne elektronike Consumer Technology Association (CTA), ki organizira sejem CES.
Prihaja super ultra visoka ločljivost
Vsak peti letos prodani televizor naj bi imel zaslon z diagonalo 50 palcev ali več (127 centimetrov ali več) ter ultra visoko ločljivostjo 4K. Prodaja televizorjev 4K naj bi se letos pospešila zaradi njihovih bolj dostopnih cen, za 4K pa že postopno prihajajo LCD-televizorji z ultra visoko ločljivostjo 8K. LG je v Las Vegasu poleg OLED-televizorja tako predstavil tudi LCD-televizorje z debelino 6,6 milimetra ter nov televizor 8K z diagonalo 98 palcev (249 centimetrov). Vodilni svetovni proizvajalec televizorjev Samsung je medtem predstavil serijo novih LCD-televizorjev s super ultra visoko ločljivostjo (SUHD), ki premorejo tehnologijo kvantnih pik za še bolj kakovosten prikaz slike.
TV kot nadzorni center v pametnem domu
Posebnost teh televizorjev je med drugim v tem, da lahko nastopajo tudi v vlogi nadzornega centra za druge naprave v omreženem pametnem domu - od ključavnic in svetil do termostatov in pametne bele tehnike. Omenjeni televizorji prav tako južnokorejskega proizvajalca bodo uporabnikom omogočali tudi igranje več kot 500 video iger prek spleta, in sicer prek storitve Playstation Now, ki jo zagotavlja japonski tehnološki in zabaviščni velikan Sony. Sony je medtem predstavil nove ultra tanke LCD-televizorje že uveljavljene blagovne znamke Bravia, pri čemer veliko stavi tudi na tehnologijo visokega dinamičnega območja (HDR) ter na spletno storitev Ultra, ki bo uporabnikom omogočala ogled Sonyjevih video vsebin.
Foto: Reuters
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje