Na ZPS pravijo, da je zgodba z OptiMaskPro zelo podobna zgodbam, na katere so v preteklosti že opozarjali in imajo kar nekaj skupnih imenovalcev. Cene so akcijske, v primeru neučinkovanja prodajalec zagotavlja garancijo vrnitve kupnine v celoti, objavlja številne izpovedi zadovoljnih strank in dvomljivih strokovnjakov, kupce pa vabi tudi s trditvijo, da imajo na zalogi le še manjše število izdelkov. Na spletni strani, ki ponuja izdelek, je objavljena tudi telefonska številka +38617774129, na kateri pa se nihče ne javi.
Naslova, na katerega bi vrnila izdelek, ni
Potrošniki se pritožujejo tudi na forumih, ena od nezadovoljnih strank pa je napisala: »Po krajši uporabi sem spoznala, da me boli glava in predel okoli nosu, vzrok je trda plastika, iz katere so očala narejena. Odločila sem se za reklamacijo, saj vem, da izdelek lahko vrnem v 14 dneh od nakupa, vendar nimam nobenega podatka od prodajalca, prav tako ni naveden naslov, na katerega bi izdelek lahko vrnila. Dobesedno me vlečejo za nos.« Številni nezadovoljni potrošniki, ki so želeli uveljaviti vračilo izdelka in povrnitev kupnine, vendar so bili neuspešni, so se obrnili tudi na ZPS. Opozorili so tudi na izredno slabo kvaliteto izdelka ter dodali na prodajalec ne odgovarja na njihova e-sporočila. Na previdnost pri nakupu na tej spletni strani opozarja tudi tržni inšpektorat.
Znaki za alarm
Primer pripomočka za masažo oči OptiMaskPro pa ni edini pred katerim svarita ZPS in Tržna inšpekcija. Zato bodite pri nakupovanju na spletu pozorni na nekatere značilnosti. Običajno prodajalci takih izdelkov ponujajo znižane cene in omejeno ponudbo izdelkov v akciji. Čeprav izdelek oglašujejo na spletni strani, kontaktnih podatkov o podjetju ni, če pa je objavljena telefonska številka, se nanjo nihče ne oglasi. S prodajalcem lahko stopite v stik samo preko generičnega kontaktnega obrazca. Zato ni odveč nasvet, da si, če pri nekem prodajalcu kupujete prvič, vzamete čas in lastnika domene ter datum registracije preverite na spletni strani https://whois.domaintools.com/. V primeru, da podjetje nima sedeža v EU, vas zakonodaja, ki omogoča vračilo izdelka v določene roku in povrnitev kupnine, ne ščiti.
O pasteh čezmejnih nakupov prek spleta bomo govorili v oddaji Posebna ponudba v soboto, 20. februarja ob 17.20 na TVS 1.
Foto: splet
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje