Na finančni upravi (Furs) so izpostavili primer zavezanca, ki je prevarantom večkrat nakazal večji znesek denarja. Ko je zavezanec po določenem času podvomil o resničnosti njihovih trditev, je informacije o njihovi dejanski zaposlitvi želel preveriti pri Fursu, pri čemer je poizvedbo v vednost posredoval tudi lažnim uslužbencem, so pojasnili v sporočilu za javnost.
Lažni uslužbenci so ga v želji po nadaljnjem finančnem izčrpavanju skušali prepričati, da gre za resnične uslužbence in postopke.
"Zaradi našega takojšnjega odgovora, v katerem smo mu pojasnili, da je žrtev prevare in da na finančni upravi niso zaposlene osebe, po katerih je poizvedoval, smo preprečili nadaljnje aktivnosti prevarantov," so zapisali. Zavezanca so usmerili na prijavo goljufije policiji.
Na Fursu so pri tem poudarili, da mora biti vsakršna odmera davka ali carin, izterjava morebitnega dolga in podobno predmet upravnega postopka. V takšnem postopku je vedno izdan informativni izračun, odločba ali sklep, ki mora biti zavezancu predhodno vročen fizično ali po portalu eDavki.
Zahteve po plačilu kakršnih koli dajatev nikoli ne potekajo v komunikaciji po telefonu oziroma elektronski pošti. Kot poudarjajo, se lahko z doslednim upoštevanjem tega pravila onemogoči prevarantom, da se dokopljejo do prihrankov zavezancev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje