Prevaranti želijo prejemnike sporočila s klikom na priloženo spletno povezavo preusmeriti na lažno spletno stran NLB, na kateri od njih zahtevajo vnos zaupnih osebnih podatkov. Tako pridobljene podatke nepridipravi zlorabijo za izvrševanje nepooblaščenih plačilnih transakcij, ki bremenijo njihov bančni račun. "Na takšna SMS-sporočila se ne odzovite in jih preprosto izbrišite," so v banki zapisali v sporočilu za javnost.
"Če prejmete e-sporočilo ali SMS-sporočilo, ki vsebuje povezavo na spletno stran, na kateri od vas zahtevajo vnos osebnih podatkov oz. varnostnih elementov (uporabniško ime, geslo, enkratno geslo OTP, številko plačilne kartice, CVC-kodo), ne kliknite na povezavo in ne vpisujte svojih podatkov. Še posebej bodite pozorni, če v sporočilu od vas zahtevajo takojšen oz. čimprejšnji odziv, in v primerih, da sporočilo ni posledica vaših predhodnih aktivnosti, npr. nakupa," so dodali.
Priporočajo, da komitenti do spletne banke dostopajo prek spletnega portala oziroma da povezavo za dostop do spletne banke sami vpišejo v spletni brskalnik. Plačila s kartico naj izvajajo le na zaupanja vrednih oz. preverjenih spletnih straneh trgovcev.
Če so svoje osebne podatke oz. varnostne elemente že vnesli na lažno oz. sumljivo spletno stran, v NLB svetujejo, da s pomočjo bančnih strokovnjakov njihovega kontaktnega centra po videoklicu ali telefonskem klicu na številko (01) 477 20 00 blokirajo uporabo elektronskega bančništva.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje