Kot so sporočili iz banke, je namen tovrstnih sporočil prepričati prejemnika sporočila, da izbere priloženo (ponarejeno) povezavo, ki je namenjena nelegalni pridobitvi uporabniških podatkov, ki vodijo k poskusu zlorabe in odtujitve finančnih sredstev tistega, ki takemu sporočilu nasede.
Znova poudarjajo, da sami nikoli ne pošiljajo tovrstnih sporočil oz. od svojih uporabnikov ne zahtevajo prijave v spletno banko prek povezav v elektronski pošti. Prav tako ne zahtevajo posredovanja identifikacijskih elementov po elektronski pošti, niti jih tako svojim uporabnikom ne sporočajo.
Prijava izključno prek uradne spletne strani banke
NKBM uporabnike spletne banke o pojavu lažnega elektronskega sporočila že obvešča. Svetuje jim, naj ne odpirajo povezave oz. se v nobenem primeru prek nje ne prijavljajo v ponarejeno spletno banko, saj gre za poskus zlorabe oziroma goljufije. V spletno banko naj se uporabniki prijavljajo izključno prek uradne spletne strani banke. Če so se kljub temu prijavili v ponarejeno spletno banko, naj o tem obvestijo NKBM.
V petek so se poleg poskusov goljufije pri spletni banki NKBM pojavljali tudi podobni poskusi pridobivanja identifikacijskih podatkov za vstop v spletno banko Nove Ljubljanske banke NLB Klik.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje