Storilec v čitalec bankomata namesti plastičen trak ali pa laks, s katerim kartico zadrži v čitalcu, da je bankomat ne more potisniti iz reže in vrniti uporabniku. Ko stranka odide, storilec kartico brez težav potegne iz čitalca.
Storilec zdaj potrebuje samo še osebno številko, to pa lahko pridobi s kamero, gledanjem prek ramena in ogledalom. Po izkušnjah iz tujine storilec pogosto stoji ob bankomatu, pristopi k uporabniku, se predstavi kot uslužbenec banke in svetuje ponoven vnos kode. Obrazloži, da bo pomagal prekiniti transakcijo, da bo bankomat vrnil kartico.
V konkretnem primeru, ki se je zgodil 2. julija zjutraj, ni nihče pristopil k uporabnici bankomata, pač pa je bilo na avtomatu obvestilo na papirju, da ima bankomat težave in naj zato stranka večkrat vpiše kodo. V kolikor ne bo dobila kartice, naj se po dveh dneh javi v poslovalnici. Kot kaže, je storilec v tem primeru stal v bližini uporabnice.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje