V vseh informativnih oddajah je največjo minutažo pojavljanja imela stranka SDS, ki je na račun objav o prestajanju zaporne kazni Janeza Janše močno prehitela druge stranke, ugotavljajo v Klipingu. Pri tem velja izpostaviti informativno oddajo Danes (Planet TV), ki je poročanju o Janezu Janši namenila največ časa in je med drugim objavila tudi ekskluziven, daljši intervju z Urško Bačovnik Janša, ženo Janeza Janše.
Najenakomernejšo porazdelitev medijskega časa političnim strankam so izmerili v oddaji Dnevnik (TV Slovenija 1). Stranke, ki se borijo za doseg volilnega praga za vstop v parlament, so prav v Dnevniku dosegle največjo pojavnost.
V informativni oddaji 24 ur (POP TV) je, tako kot v drugih analiziranih oddajah, največjo publiciteto imela stranka SDS. Sledi ji stranka Zavezništvo Alenke Bratušek, ki se je največkrat pojavila v povezavi s prodajo Mercatorja.
Omeniti velja še Desus, ki se je pojavljal v povezavi z vsemi predvolilnimi temami, raven pojavnosti je dodatno dvignila izjava Zorana Jankovića, ki je na soočenju televizijske hiše POP TV razkril domnevne nepravilnosti Tomaža Gantarja, sicer člana stranke Desus, v povezavi z delovnim mestom, ki naj bi ga dobil v Železniškem zdravstvenem domu Ljubljana.
Analizirali so vsako pojavljanje strank v najbolj gledanih terminih glavnih informativnih oddaj. Vsebinsko se je pojavljanje političnih strank v najbolj gledanih terminih v tednu od 23. 6. do 29. 6. 2014 v največji meri navezovalo na prestajanje zaporne kazni Janeza Janše, na obsodbo v procesu Patria in prodajo Mercatorja.
J. B.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje