Kot je po dvostranskih pogovorih o kandidaturi Ljubljane dejal slovenski minister za promet Janez Božič, je konkurenca za nadzorni sedež huda, saj se zanj poteguje 11 držav. Povedal je, da je Slovenija h kandidaturi pristopila profesionalno, predvsem z vidika geostrateškega položaja ima velike prednosti. Božič poudarja, da bo na koncu odločitev politična.
Končno odločitev o sedežu nadzornega organa naj bi države članice sprejele do konca leta. Svet EU za promet, telekomunikacije in energijo je tokratno zasedanje v celoti posvetilo temam s področja prometa. Brez razprave je bila potrjena uredva Marco Polo 2, ki zagotavlja finančno pomoč Unije v povezavi s prenosom tovora s cest na druge oblike transporta.
Ministri so dosegli tudi soglasje o uredbi o varovanju na področju civilnega letalstva, ki naj bi določala splošne ukrepe varovanja in poenostavila zdajšnje postopke. Govorili so tudi o pogajanjih med EU-jem in ZDA in preletih čez Sibirijo, Svet ministrov je izrazil podporo prizadevanjem Evropske komisije, da bi dosegli napredek v pogajanjih z Washingtonom.
Ministri so opravili tudi vmesni pregled bele knjige Evropske komisije, ki jo je Božič podprl, saj meni, da je dobra priložnost za temeljit razmislek o tem, kako v praksi udejanjiti načelo Naj Evropa ostane v gibanju.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje