Kot poudarjajo na javni agenciji Spirit Slovenija, ki je nosilka projekta, sta do konca Expa še nekaj več kot dva tedna, trenutno pa v paviljonu poteka deseti od enajstih tematskih sklopov. Gre za tematski sklop kulturne in kreativne industrije. 20. marca se bo začel zadnji tematski sklop, voda.
Slovenija na razstavi Expo, ki bo trajala do konca marca, nastopa pod sloganom Slovenia – Green Smart Experience. S tem sloganom se svetovni javnosti predstavlja kot trajnostna, sodobna in ustvarjalna ter v prihodnost usmerjena država, v kateri se prepletajo zeleno okolje, znanje, prebojne ideje in inovacije ter gospodarstvo z dodano vrednostjo.
Namen udeležbe na Expu je umestitev Slovenije na svetovni zemljevid kot trajnostne ter hkrati visokotehnološke in inovacijske države, promocija slovenskega gospodarstva in Slovenije kot turistične destinacije ter povečanje prisotnosti slovenskih izdelkov in storitev tako na trgu Združenih arabskih emiratov kot na svetovnem trgu.
Paviljon je gostil tudi več kot 180 različnih poslovno-promocijskih dogodkov. Teh se je udeležilo preko 320 slovenskih podjetij, od česar več kot 90 individualno in 230 v delegacijah.
Svetovno razstavo Expo si je doslej ogledalo skoraj 19 milijonov obiskovalcev, samo v zadnjem tednu več kot 1,4 milijona. Dodatnih 180 milijonov pa je ogled opravilo virtualno, predvsem zaradi različnih koncertov svetovnih zvezdnikov, so sporočili organizatorji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje