Organizatorji nagradnih iger običajno ponujajo nagrado, če kupite določen izdelek ali določeno količino izdelkov in kode pošljete uvozniku ali proizvajalcu. Namesto izrezkov ali kod kot potrdilo pogosto zahtevajo tudi račun.
Uporabite znanje namesto denarnice!
Dejansko pa se vam ni treba truditi z izgubljenimi listki ali iskati škarij in lepila. Vsaka nagradna igra namreč mora ponuditi še drugo možnost, in to ponavadi najdete na zadnji strani reklamnih letakov ali v spodnjih vrsticah na spletnih straneh. Običajno namesto nakupa dveh toliko- in tolikogramskih kav, petih konzerv določene zelenjave ali desetih šamponov za lase le odgovorite pravilno na postavljeno vprašanje in pošljete odgovor organizatorju igre na srečo. Ponavadi morate prispevati le znamko, kar pa je v primerjavi z nakupom izdelkov, ki jih sprva sploh niste nameravali dati v nakupovalno košarico, majhen strošek. Nekatere igre pa so že v začetku zastavljene tako, da vsebujejo le nagradno vprašanje in ne zahtevajo nobenih kod ali nakupa.
Tudi tu so skriti pogoji
Seveda morate prej natančno prebrati pogoje. Ti se večinoma nahajajo na zadnji strani letaka ali pa so natisnjeni z manjšo pisavo. V tem majhnem tisku, ki ga je vendarle dobro prebrati, običajno piše, da podjetje shrani vaše osebne podatke za nadaljnje obveščanje o izdelkih in promocijskih akcijah. Prav tako pa v igri ne smejo sodelovati zaposleni v podjetjih, ki igro organizirajo, ali njihovi družinski člani.
Vse drugo je odvisno od žreba ...
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje