Kot prvi je elektronsko bančništvo v Sloveniji uvedel SKB leta 1997, kmalu pa so se mu pridružile tudi druge. Banke po večini ponujajo ločeno bančno poslovanje za zasebne uporabnike in podjetja.
Kakšne so prednosti e-poslovanja?
24-urna možnost poslovanja
Med najbolj pomembnimi je zagotovo 24-urna možnost urejanja vseh storitev, kar je v primerjavi z omejenim delovnim časom bančnih poslovalnic zagotovo velika prednost. Večja je tudi preglednost poslovanja, saj lahko v vsakem trenutku preverite stanje na svojih bančnih računih.
Konec čakalnih vrst
Druga pomembna prednost je izognitev dolgim čakalnim vrstam, urejanje bančnih storitev je tako hitreje in veliko bolj zasebno.
Ceneje in varneje
E-bančništvo je tudi veliko cenejše, saj se plačuje nižje provizije, in varno, saj banke zagotavljajo najvišjo stopnjo varnosti v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju in digitalnem podpisu.
In kaj lahko uporabnik počne prek spleta?
Poleg najbolj osnovne možnosti, torej pregleda storitev, lahko plačuje račune v domovini ali tujini, upravlja z denarnimi sredstvi doma in drugod, spremlja stanje depozitov, sprejema obvestila banke in nenazadnje se nanjo na enostaven način obrne z vprašanji in s pripombami. Število uporabnikov elektronskega poslovanja je v porastu, kar je logična posledica dejstva, da čedalje več ljudi uporablja splet.
Kdo največ in najmanj uporablja e-bančništvo?
Po različnih podatkih so to največ moški, stari med 20 in 39 let, z vsaj srednješolsko izobrazbo, z visokimi mesečnii dohodki gospodinjstva, dijaki in študenti. Ravno nasprotno je z osebami, starimi nad 50 let, z osnovno in poklicno izobrazbo in nizkimi mesečnimi dohodki gospodinjstva.
K. T.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje