Po besedah komisarke za regionalno politiko Corine Cretu bo projekt pripomogel k boljši povezljivosti v državi in hitrejši ter varnejši mobilnosti, pri tem pa slovensko prometno omrežje bolje povezal v vseevropsko prometno omrežje. Projekt gradnje zadnjih 13 kilometrov do zdaj manjkajoče avtoceste med Hamburgom in Solunom spada med prednostne naložbe, so še povedali pri Evropski komisiji.
Sloveniji so bile sicer za obdobje med letoma 2014 in 2020 dodeljene dobre tri milijarde evrov v okviru kohezijske politike.
Bolj tekoč promet in lažje dihanje, dobesedno, domačinov
Zadovoljstvo je ob potrditvi denarja izrazila tudi ministrica za razvoj, strateške projekte in kohezijo Alenka Smerkolj, saj gre za enega prvih velikih evropsko sofinanciranih projektov, ki ga je potrdila Evropska komisija v novem programskem obdobju.
Odprava ozkega grla med Šentiljem in Gruškovjem je po njenem mnenju ključna za odpravo zastojev, ki predvsem v poletnih mesecih in pred večjimi prazniki ohromijo promet v širši regiji od Maribora do Ptuja in zmanjšujejo kakovost bivanja tamkajšnjega prebivalstva.
Dela na omenjenem odseku sicer potekajo v dveh etapah. Julija lani je Dars izvajalsko pogodbo za prvo etapo podpisal z družbo SGP Pomgrad, podpis pogodbe z izbranim izvajalcem za drugo etapo - družbo Euro Asfalt iz Sarajeva - pa pričakujejo v kratkem.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje