Predor Šentvid v Ljubljani Foto: MMC RTV SLO
Predor Šentvid v Ljubljani Foto: MMC RTV SLO

Na javno naročilo je prispelo pet ponudb. Poleg najcenejše ponudbe Gorenjske gradbene družbe so ponudbe oddali še Voc Celje (11,88 milijona evrov), Trgograd iz Litije (12,62 milijona evrov), Strabag iz Ljubljane (13,38 milijona evrov) in CGP iz Novega mesta v navezi z ljubljanskim KPL-om (14,63 milijona evrov).

Dars je v odločitvi, sprejeti pretekli teden in danes objavljeni na portalu javnih naročil, sklenil, da sta ponudbi slovenske podružnice avstrijskega Strabaga in družb CGP in KPL nedopustni. Za izvedbo preostalih del na območju šentviškega predora pa je izbral Gorenjsko gradbeno družbo. Odločitev še ni pravnomočna, saj lahko neizbrani izvajalci zahtevajo revizijo.

Avtocestni predor Šentvid, ki povezuje gorenjski avtocestni krak s primorsko avtocesto in ljubljansko obvoznico, je bil po nemalo zapletih odprt poleti 2008, a v njegovem sklopu še vedno manjkata izvoz iz predora na Celovško cesto proti središču Ljubljane in dokončna izpeljava uvoza v predor proti razcepu Koseze iz smeri središča mesta.

Gradbeno dovoljenje so pridobili marca lani

Sorodna novica 15 let po odprtju predora Šentvid ga bo Dars lahko dokončal

Na Darsu so pravnomočno gradbeno dovoljenje za dokončanje navezave iz predora na Celovško cesto pridobili marca lani, in to šele v tretjem poskusu. Postopke so podaljševale in zapletale tožbe dedičev enega od lastnikov zemljišč, vanje je poseglo celo ustavno sodišče.

Celotni projekt povezanih infrastrukturnih posegov na tem območju predvideva še preureditev semaforiziranega križišča na Celovški cesti pri predoru, razširitev in prenovo dela vpadnice v Ljubljano med križiščem s Prušnikovo ulico pri objektu Galant in križiščem s Kosmačevo ulico pri gostilni Jelen ter rekonstrukcijo semaforiziranih križišč na teh dveh točkah.

Preostalo ureditev cestne infrastrukture na območju bo Dars izvedel v okviru vzdrževalnih del v javno korist, dela bodo potekala sočasno.

Dela bodo stekla v drugi polovici leta

Ob optimalnem razpletu na Darsu pričakujejo, da se bodo gradbena dela lahko začela v drugi polovici leta. Rok za izvedbo del je v skladu z določili v razpisni dokumentaciji osem mesecev od uvedbe izvajalca v delo.

Direkcija za infrastrukturo naj bi medtem na širšem območju v naslednjih letih dokončno uredila tudi približno kilometer dolg odsek regionalne ceste proti Medvodam med gostilno Jelen in koncem poslovne cone Vižmarje.