Dušana Mesa tudi v novem mandatu čaka veliko izzivov. Ob obsežnih državnih naložbah, ki se odražajo tudi na pretočnosti v železniškem prometu, bodo z novim letom stekla še prva obsežna dela pri gradnji Potniškega centra Ljubljana, ki bodo še dodatno obremenila promet v in iz prestolnice.
Ob tem sicer Slovenske železnice pospešeno prenavljajo vozni park. Po prvi fazi nakupa 52 novih Stadlerjevih vlakov so poleti podpisale pogodbo za nakup še 20 novih potniških vlakov. Kot je tedaj poudaril Mes, z njimi uvajajo več direktnih vlakov, kar bo skrajšalo potovalne čase predvsem med večjimi kraji.
Nekatere direktne linije bodo uvedli prihodnje leto, več pa leta 2025. Eden glavnih ciljev je čas potovanja z vlakom med Mariborom in Ljubljano skrajšati pod uro in pol.
Od lanskega aprila so SŽ tudi polovični lastnik skupine Nomago, ki ponuja avtobusne prevoze po državi in druge oblike mobilnosti. Pogodba jim je ob tem zagotovila izključno pravico pridobiti 100-odstotni delež do konca leta 2024, ki jo nameravajo izkoristiti.
Na področju tovornega prometa so železnice lani vstopile v partnerstvo s češkim podjetjem EP Logistics International. S skupno družbo SŽ-ja EP Logistika želita postati eden ključnih nosilcev tovornega prometa in logistike v regiji.
Skupina SŽ-ja bo sicer letos predvidoma ustvarila okoli 700 milijonov evrov prihodkov, EBITDA bo znašal okoli 112 milijonov evrov, dobiček iz poslovanja pa okoli 45 milijonov evrov.
Stopnja zadolženosti skupine ostaja na nizki ravni, finančne obveznosti bodo konec leta znašale 125 milijonov evrov.
Konec leta bo v skupini SŽ-ja 7070 zaposlenih.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje