Delo od doma je najbolj razširjeno v sektorjih informacijskih tehnologij in poslovnega svetovanja. Foto: Pixabay
Delo od doma je najbolj razširjeno v sektorjih informacijskih tehnologij in poslovnega svetovanja. Foto: Pixabay

Najmanj možnosti za delo od doma je v trgovinskem sektorju in v manjših podjetjih. V trgovini delo od doma omogoča 34 odstotkov podjetij, kar je za 17 odstotnih točk manj kot pred letom dni. Zaposleni v tej panogi lahko v povprečju od doma delajo največ 5,7 dneva mesečno, medtem ko so pred enim letom lahko sedem dni.

V podjetjih z do vključno 49 zaposlenimi lahko ti od doma delajo pri 32 odstotkih podjetij (lani pri 46 odstotkih). To jim je v povprečju omogočeno največ 6,6 dneva mesečno, kar je 0,8 dneva manj kot pred enim letom.

Delo od doma omogoča 94 odstotkov velikih podjetij z več kot 500 zaposlenimi. Zaposleni lahko v povprečju od doma delajo 7,1 dneva na mesec, kar je 1,8 dneva več kot pred letom dni.

V kategoriji podjetij s številom zaposlenih od 250 do 499 delo od doma omogoča 90 odstotkov delodajalcev. V povprečju zaposlenim omogočajo največ 6,2 dneva dela na daljavo mesečno, potem ko so pred letom dni šest dni.

Pri podjetjih z od 50 do 249 zaposlenimi jih delo od doma omogočata dve tretjini. Povprečje je največ 5,5 dneva mesečno, kar je 1,4 dneva manj kot pred letom dni.

25 odstotkov zaposlenih dela od doma

Ifo je v podobni raziskavi marca letos ugotovil, da v nemškem gospodarstvu na splošno od doma (vsaj občasno) dela 25 odstotkov zaposlenih. Najvišji delež je v sektorju storitvenih dejavnosti, kjer od doma dela 35 odstotkov zaposlenih. V sektorju informacijskih tehnologij od doma dela skoraj tri četrtine zaposlenih, v podjetjih za poslovno svetovanje 70 odstotkov, v sektorju oglaševanja in tržnih raziskav pa 55,2 odstotka.