Kdaj bo že dvakrat odpovedana skupščina Skimarja, ki mora biti organizirana do konca avgusta, še ni znano, potihnile pa so tudi napovedi o dokapitalizaciji in morebitni menjavi vodstva družbe. Foto: RTV SLO
Kdaj bo že dvakrat odpovedana skupščina Skimarja, ki mora biti organizirana do konca avgusta, še ni znano, potihnile pa so tudi napovedi o dokapitalizaciji in morebitni menjavi vodstva družbe. Foto: RTV SLO
Dejavnost Elana Marine, ki se ukvarja s proizvodnjo plovil, je bila letos prenešena na novoustanovljeno družbo Elan Plovila. Foto: RTV SLO

Po primerljivih računovodskih standardih je leto prej Elan dosegel 1,9 milijona evrov dobička. Razlog za takšne poslovne rezultate je mila zima in pospešeno vlaganje v trženje za dvig vrednosti blagovne znamke Elan. Kljub temu je Elan lani povišal prihodke iz poslovanja za šest milijonov evrov, na 48 milijonov evrov.

Elanovo hčerinsko podjetje Elan Marine, ki se je v začetku leta ločilo od matične družbe, je lani ustvarilo 31,8 milijona evrov prihodkov od prodaje, kar je za 11 odstotkov manj kot leta 2005, poroča časopis Dnevnik.

Tudi Elan Marine slabše posloval kot leta 2005
Lani je Elan Marine ustvaril za 1,2 milijona čistega dobička, kar je za 900.000 evrov manj kot leta 2005. V Skimarju sicer trdijo, da bi bil čisti dobiček za 14 odstotkov višji kot leto prej, če ne bi oblikovali 1,2 milijona rezervacij zaradi investicijskih vlaganj v hipotekarno obremenjene zgradbe.

Skimar je lani pridobil stoodstotni lastniški delež Elana Invente, katere prihodki so se lani znižali za 12 odstotkov, na 5,1 milijona evrov, čisti dobiček pa je padel za 160.000 evrov na 30.000 evrov.

Letošnja proizvdonja smuči ostaja na lanski ravni
Nadzorni svet Skimarja je marca sklenil, da bodo letos v Elanu proizvodnjo smuči zmanjšali za petino, saj naj bi se zaradi zelene zime svetovni smučarski trg zmanjšal za od 15 do 20 odstotkov, trgovci pa naj bi imeli na zalogi še okoli milijon parov smuči. Predvidevali so, da se bo svetovna prodaja smuči letošnjo zimo zmanjšala s 4,2 na 3,6 milijona smuči, zato so se odločili, da bo proizvodnja ostala na lanski ravni.

Elan bo tako letos izdelal 640.000 parov smuči, število smuči pa se bo zmanjšalo predvsem na račun proizvodnje za tuje blagovne znamke. Ker z lastno blagovno znamko dosegajo boljše cene kot s smučmi tuje blagovne znamke, pričakujejo le 12 odstotkov nižji prihodek.