"To jesen se je Elan predstavil že na več kot 10 sejmih v Evropi in lahko rečemo, da je klima med porabniki na splošno boljša kot lani. Sploh Cannes in Genova, ki sta med prvimi večjimi sejmi jeseni, sta pustila dober vtis in glede na do zdaj videno in prodano lahko sklepamo, da se stanje izboljšuje," so o položaju na področju navtike pojasnili v Elanu.
Tudi sicer je njihova navtična divizija vedno uspešnejša, saj je oktobra povečala število naročil za kar 40 odstotkov v primerjavi z istim obdobjem lani, so sporočili iz podjetja. Tako je njihova proizvodnja za letos že razprodana.
Glede na dosedanjo prodajo in odprta naročila za leto 2014 v podjetju pričakujejo skoraj 40 odstotkov večji obseg prodaje plovil kot leta 2013. O konkretnih številkah še ne želijo govoriti, bo pa število kar za nekaj deset plovil preseglo lansko število in s tem tudi načrte in cilje, so zagotovili v Elanu.
"Navtična in divizija vetrne energije, ki sta med seboj zelo tesno povezani, saj vetrna celo izhaja iz navtične, bosta skupaj poslovali pozitivno in nad poslovnimi načrti," so še poudarili v Elanu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje