V Fructalu dodajajo, da zelo intenzivno oblikujejo novo strategijo trženja in blagovnih znamk, kar bo skupaj z razvojem eden ključnih korakov za krepitev ugleda. Foto: Fructal
V Fructalu dodajajo, da zelo intenzivno oblikujejo novo strategijo trženja in blagovnih znamk, kar bo skupaj z razvojem eden ključnih korakov za krepitev ugleda. Foto: Fructal

Po neuradnih podatkih naj bi lanska izguba ajdovskega podjetja znašala med 2,9 in 3,3 milijona evrov. V šestih letih je družba zamenjala šest predsednikov uprav, novih odpuščanj pa niso želeli napovedati.

Ukrepi za izboljšanje poslovanja temeljijo na okrepljenem razvoju in trženju, intenziviranih prodajnih aktivnostih in nadaljnji optimizaciji stroškov. V Fructalu želijo prodreti tudi na tuje trge, v nekatere države Evropske unije.

V Fructalu so pojasnili, da je razvoj eden ključnih dejavnikov uspeha v panogi pijač, zato s pomočjo vodilnih globalnih dobaviteljev surovin razvijajo nove okuse in izdelke za različne ciljne skupine. Kmalu bodo v Sloveniji predstavili tudi pijače za otroke.

Trgi jugovzhodne Evrope za Fructal ostajajo ključni, na njih namerava podjetje večjo konkurenčnost zagotoviti s prenovo proizvodov v skopskem podjetju Fructal Mak, predstaviti pa jih namerava marca.