"Lastniki psov in mačk hrano zanje kupujejo na spletu tudi med pandemijo, pričakujemo pa, da se bo trend nadaljeval. Letos smo občutno rast povpraševanja po hrani za hišne živali zaznali na vseh trgih skupine Heureka," je analizo komentiral vodja analitike v Heureka Group Michal Buzek.
Kot je povedal, potrošniki kljub podražitvam – cena hrane za pse se je na letni ravni povišala za sedem odstotkov – niso prešli na cenejše izdelke. "Nasprotno, ostali so zvesti velikim znamkam in se odločali za večja količinska pakiranja," je dodal.
Na drugi strani se zmanjšuje povpraševanje v kategorijah, kot so povodci (-7 odstotkov), transporterji (-13 odstotkov) in pasje ute (-9 odstotkov). "Skratka, če že na čem skušamo prihraniti, ko gre za skrb za naše hišne ljubljenčke, to vsekakor niso hrana in slastni dodatki," je povedal Buzek.
Porast zanimanja za akvaristiko
Kupci so najbolj povpraševali po večjih, približno 12-kilogramskih paketih, povprečna cena nakupa pasje hrane je znašala 56,5 evra. V povezavi z nakupi za mačke podatki prav tako kažejo veliko povpraševanje po večjih pakiranjih, za katera so potrošniki v povprečju odšteli 25,3 evra.
Zaznavajo tudi vsakoletno rast zanimanja za akvaristiko. Letos se je povpraševanje po akvarijih v primerjavi z letom 2021 povečalo za 138 odstotkov, so navedli.
"Kategorije teraristike in akvaristike so v tem letu na ravni skupine imele rast, ki je znašala več kot 200 odstotkov glede na enako obdobje lani. K temu trendu vodi tudi vse večje število specializiranih spletnih trgovin," je trend pospremil Buzek.
Po njegovih besedah pa so na drugi strani zaznali 26-odstotni medletni upad povpraševanja v blagovnih segmentih, kot je oprema za oskrbo ribnikov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje