Zmanjšanje vrednosti kazalnika zaupanja potrošnikov je povezano z njihovimi pesimističnimi pričakovanji glede finančnega stanja v slovenskih gospodinjstvih v naslednjih 12 mesecih. Foto: RTV SLO
Zmanjšanje vrednosti kazalnika zaupanja potrošnikov je povezano z njihovimi pesimističnimi pričakovanji glede finančnega stanja v slovenskih gospodinjstvih v naslednjih 12 mesecih. Foto: RTV SLO

Desezonirana vrednost kazalnika gospodarske klime je bila v primerjavi z julijem nižja za eno odstotno točko, sicer pa za osem odstotnih točk višja kot v lanskem avgustu ter 12 odstotnih točk nad dolgoletnim povprečjem.

Kazalnike izračunavajo na statističnem uradu z anketami o poslovnih usmeritvah v predelovalnih dejavnostih, trgovini na drobno in z anketami o mnenju potrošnikov. Kazalnik zaupanja potrošnikov je sicer za šest odstotkov višji kot lani, v primerjavi z julijem pa je padel za dve odstotni točki.