V Radenski so za letos pripravili poslovni načrt, ne glede na to, da bodo v drugi polovici leta najverjetneje dobili novega lastnika, pa tudi z lanskim poslovanjem so zadovoljni.
Radenska vseskozi posluje dobro in zato velja za nekakšno kokoš, ki Pivovarni Laško nese zlata jajca. S kolikšnim dobičkom je poslovala lani, bodo pristojni lahko povedali po vseh opravljenih obračunih, a glede na to, da so prodali nekoliko več vode in brezalkoholnih pijač kot predlani, ko so imeli slaba dva milijona evrov dobička, so lahko zadovoljni.
Vsekakor bodo morali povečati prodajo v tujino, dodaja prvi mož Radenske Milan Hojnik, saj zdaj izvozijo zgolj petino proizvodnje. Tako so zastavili tudi letošnje načrte, a se zavedajo, da bo njihova prihodnost odvisna zlasti od novega lastnika. Prodajni postopek se je začel septembra lani, trenutno so na stopnji neobvezujočih ponudb, Hojnik pravi, da je kar nekaj ponudnikov, o konkretnih imenih pa ne more govoriti.
Svoje zanimanje za nakup je v javnosti že potrdila češka Kofola, govori se tudi o Coca-coli. Po pričakovanjih naj bi se prodajni postopek končal v drugi polovici tega leta.
209 zaposlenih v Radenski se ne boji za svojo usodo, saj je voda vse večje bogastvo in vrelcev ni mogoče nikamor odnesti.
Kot pojasnjuje direktor Hojnik, pa Radenska ostaja tudi med regijskimi zaposlovalci. "Do leta 2016 bo pogoje za upokojitev izpolnilo okoli 50, 60 ljudi. Približno toliko jih potem nameravamo tudi zaposliti, tako pa bomo kolektiv pomladili in izboljšali kvalifikacijsko strukturo, ko bomo izbirali nove delavce," pravi Hojnik.
In teh v Pomurju res ni težko najti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje