Pivovarna Laško je na spletnih straneh Ljubljanske borze objavila, da so čisti prihodki iz prodaje proizvodov in storitev skupine v prvih treh četrtinah letošnjega leta znašali 239,90 milijona evrov, kar na letni ravni pomeni upad za 6,5 odstotka. Skupaj je čisti dobiček prvih devetih mesecev znašal 9,99 milijona evrov, kar je skoraj polovico oz. 47 odstotkov manj kot v enakem obdobju lani.
Družba Pivovarna Laško je v prvih devetih mesecih letos ustvarila 10,57 milijona evrov dobička iz poslovanja oz. 41,4 odstotka manj. Čisti dobiček je znašal 5,11 milijona evrov oz. 54,3 odstotka manj kot v enakem obdobju lani. Čisti prihodki podjetja so v obravnavanem obdobju dosegli 60,43 milijona evrov, kar na letni ravni predstavlja upad za 8,1 odstotka.
Vzrok za upad: manjše povpraševanje
Skupina v poročilu poudarja, da je vzrok za padec prodaje vseh njihovih pijač zmanjšano povpraševanje, ki je predvsem posledica krize in padca življenjskega standarda na vseh trgih, na katerih so prisotne družbe skupine.
Skupina je v prvih devetih mesecih prodala 3,33 milijona hektolitrov vseh pijač, kar je 8,1 odstotka manj kot v enakem obdobju lani. Najizrazitejši izpad prodaje izkazuje skupina pri vodah (izjema je mineralna voda), in sicer 17-odstoten. Prodaja piva, ki v strukturi predstavlja 44,2-odstotni delež celotne prodaje, se je zmanjšala za 5,5 odstotka. Pod načrti je bila prodaja vseh pijač.
Pivovarna Laško je še zapisala, da je med januarjem in septembrom letos prodala 776.890 hektolitrov vseh pijač, od tega 96,9 odstotka piva in 3,1 odstotka vode.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje