"Kupca vidimo v osebi oziroma družbi, ki ima ustrezen sloves v evropskem prostoru, ki se bo dokazala z ustreznimi referencami in pa predvsem pripravila od tri- do petletni poslovni načrt, iz katerega bomo lahko sklepali, kaj z našo nepremičnino in osebjem načrtuje v prihodnje," je poudaril Dvoršak in dodal, da želi Novartis izvesti prodajo odgovorno do zaposlenih v hotelu, zato si želi kupca z vizijo razvoja.
Lani minimalni dobiček hotela
Hotel z 72 sobami, 144 posteljami in 30 zaposlenimi posluje pozitivno. Lani so prihodki znašali 1,84 milijona evrov, kar je štiri odstotke več kot leta 2014, dobiček pred davki pa 50.000 evrov. Število prenočitev pa se je povečalo za 11 odstotkov. Za pet odstotkov je bila boljša tudi zasedenost sob, zaradi povečanja števila individualnih gostov pa se je za 11 odstotkov dvignila cena. Največ je slovenskih, angleških in italijanskih gostov.
Ne prodaja pa se ime hotela
Izhodiščna cena, ki jo v Leku pričakujejo, je milijon evrov. Ta cena odraža stanje na trgu, kondicijo nepremičnine in družbe v celoti ter dejstvo, da se blagovna znamka ne prodaja, kar pomeni, da bo moral novi lastnik hotel preimenovati.
Hotel bodo skušali prodati v čim krajšem mogočem času, do konca prodajnega procesa pa bo obratoval nemoteno. Lekov cilj je hotel prodati do konca leta. Izkupiček od prodaje bo vložen v Novartisovo osnovno dejavnost, to je farmacijo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje