Že prihodnje tedne v Luki Koper pričakujejo več novih rekordov. Tako bodo prekoračili mejnik 700 tisoč pretovorjenih avtomobilov, medtem ko na kontejnerskem terminalu pričakujejo do zdaj največjo ladjo, sposobno pretovora 14 tisoč kontejnerskih enot. Prav tako pa bodo na tem terminalu preseli mejo 800 tisoč kontejnerjev.
Do leta 2020 čaka pristanišče intenziven investicijski cikel, od tega so nekaj pomembnih naložb z vidika povečanja zmogljivosti pristanišča tudi že končali. Tako so predali v uporabo tri rezervoarje za tekoče tovore in zgradili dodatne železniške tire na kontejnerskem terminalu. Vpeljujejo tudi nove tehnologije dvigal, v pripravi pa so še druge naložbe.
Revizija Matića ni presenetila
Pred kratkim objavljena revizija projekta drugi tir po mnenju Matića ni nobeno presenečenje, saj revizija, "kjer je več kot tretjina neznanih, nepredvidenih in nepričakovanih stroškov, ne more biti uporabna za nobenega dobrega gospodarja". Ob tem je Matić dejal, da upa na strokovni pristop k projektu, ki bo kmalu zelo potreben, glede na rezultate pretovarjanja v Luki Koper.
Eden večjih projektov za prihodnje leto je podaljšanje prvega pomola, za kar pa morajo še pridobiti okoljevarstveno soglasje in gradbeno dovoljenje. V koprski občini podaljšanju nasprotujejo zaradi domnevno prevelikih vplivov na okolje. Na agenciji za okolje, ki je pristojna za izdajo omenjenega soglasja, so Luko Koper medtem že nekajkrat pozvali k dodatnim pojasnilom. Matić je danes sicer izrazil pričakovanje, da bodo končni odgovor Agencije RS za okolje dobili še do konca leta, na podlagi tega odgovora pa bodo vedeli, kako ravnati naprej.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje