Ena ladja naj bi stala približno 35 milijonov dolarjev, naročilo pa bodo zaradi ugodnejše cene oddali skupaj s še štirimi ladjarji. Po neuradnih informacijah je eden izmed njih tudi Peter Doehle, ki že desetletja sodeluje s Splošno plovbo in si želi v njej ustvariti čim večji lastniški delež.
Flota portoroške Splošne plovbe obsega 20 ladij, ki so v povprečju stare okrog 20 let. Nosilnost ladij splošne plovbe je med 18.000 in 50.000 tonami. Pet ladij opravlja linijsko dejavnost, 15 pa jih pluje v prosti plovbi, na leto prepeljejo 5 milijonov ton tovora.
Obseg prepeljanih tovorov se povečuje
Ker se obseg prepeljanih tovorov v zadnjih letih povečuje in ker je trenutno ugodneje kupiti novo kot rabljeno ladjo, so se odločili za pomladitev flote. Obseg prepeljanih tovorov narašča zlasti na področju razsutih tovorov, ki predstavljajo 85 odstotkov vseh prepeljanih tovorov ladij Splošne plovbe.
Rabljene ladje dražje od novih
V Splošni plovbi razmišljajo tudi o nakupu rabljene ladje z nosilnostjo od 45.000 do 50.000 ton, vendar bi bil vsaj za zdaj nakup takšnega plovila nerentabilen, ker bi bilo veliko dražje od primerljivega novega. Rabljene ladje so zaradi trenutnega pomanjkanja novih ladij na trgu namreč dražje, saj jih je mogoče takoj uporabljati, izdelava ladje po naročilu pa traja daljše časovno obdobje.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje