Ti bodo služili kot osnova za oblikovanje programa skupinskih predstavitev slovenskega gospodarstva na mednarodnih sejmih v tujini v letu 2025 in prvem četrtletju leta 2026. Rok za oddajo predlogov je 6. september.

Z objavljenim pozivom Spirit vabi vsa podjetja, panožna združenja, sekcije in grozde oziroma druga interesna gospodarska združenja, da posredujejo svoje predloge oziroma interes njihovih članov za skupinsko udeležbo na mednarodnih sejmih v tujini. Ti bodo podlaga za pripravo programa agencije.

Pri pripravi končnega programa sejmov bodo upoštevani predlogi za nastope na tistih sejmih, ki imajo mednarodni ali vsaj širši regionalni pomen, ter tako, da bo zagotovljena heterogena zastopanost gospodarskih panog, upoštevajoč finančni okvir agencije. Pred objavo končnega programa sejmov bo agencija preverila tudi razpoložljivost razstavnega prostora in izvedljivost posameznega sejma.

Po sprejetem programu bodo vabila in prijavna gradiva za udeležbo na posameznem sejmu objavljena na njihovih spletnih straneh, so pri Spiritu zapisali v današnjem sporočilu za javnost.

Agencija organizira celotno skupinsko predstavitev na sejmu v tujini, krije stroške najema neopremljenega razstavnega prostora, tehničnih priključkov za potrebe delovanja skupinske stojnice in vpis razstavljavcev v sejemski katalog, so pojasnili.

Stroške elementov sejemske konstrukcije, postavitve razstavnega prostora, prevoza eksponatov in ostale stroške sejemske predstavitve medtem krijejo podjetja sama. Skupinska stojnica je konstrukcijsko in grafično poenotena, postavi pa jo skupni izvajalec postavitve.

"Na mednarodnih sejmih v tujini slovenska podjetja predstavijo svoje izdelke in storitve, pridobijo nove poslovne stike, povečajo možnosti za sklepanje poslov ter spoznajo svojo konkurenco in trende v posamezni panogi," so poudarili na agenciji. Po njihovih navedbah podjetja skupen nastop pod okriljem države pozdravljajo, saj tako pridobijo več pozornosti obiskovalcev, med prednostmi pa poleg organizacijskega in finančnega vidika izpostavljajo tudi povezovanje in mreženje med udeleženimi slovenskimi podjetji.