![](https://img.rtvcdn.si/upload/Gospodarstvo/easyjet.jpg)
Najbolj pomembno vlogo pri rasti so odigrale nizke cene izdelkov, ki so v primerjavi s primerljivimi izdelki vodilnih blagovnih znamk nižje tudi do 50 odstotkov. Izvajalci raziskave, ki je nastala v sodelovanju z vodilnimi trgovci in proizvajalci, so poudarili tri ključne dejavnike, ki so pripomogli k uspešnosti diskontov.
Dejavniki, ki vplivajo na rast
Ti so sociološke spremembe, ki so spremenile življenjski slog porabnikov, zaupanje v kakovost cenejših izdelkov in število oziroma gostota diskontnih prodajaln.
Porabniki imajo danes drugačen življenjski slog kot v preteklosti. Po pojasnilih družbe AC Nielsen, ki je izvedla raziskavo, se je v zahodnoevropskih državah razvil nov profil porabnika, ki leti z nizkocenovnim letalskim prevoznikom v modne prestolnice in tam zapravi veliko denarja.
Hitro večanje števila diskontov
Spremembe je opaziti tudi pri nakupovanju izdelkov široke porabe, saj porabniki polnijo nakupovalne vozičke tako z izdelki nizkocenovnega razreda kot z dragimi izdelki priznanih znamk.
V zadnjih letih se je zelo povečalo tudi število diskontnih prodajaln: Aldi je v Evropi v povprečju odprl pet trgovin tedensko, Lidl pa celo šest. V Nemčiji ima 47 odstotkov prebivalcev Aldijevo trgovino oddaljeno največ kilometer od doma.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje