Po besedah direktorice interesnega združenja Rast, ki skrbi za promocijski del posla, Sonje Sibila Lebe, je treba z irskim nizkocenovnim ponudnikom uskladiti le še dan novinarske konference, na kateri bodo sporočili datum prvega poleta.
Tudi direktor Aerodroma Maribor Matjaž Sonc je pred kratkim potrdil, da so pogajanja pri koncu, pogodbi pa usklajeni.
Med mesti, kamor naj bi Ryanair letel 3-krat na teden, se najpogosteje pojavljajo London, Stockholm, Madrid in Dublin.
Prav tako se po Sončevih besedah letališče dogovarja za morebitno sodelovanje z nizkocenovnim prevoznikom Wizzair, ki je pred dnevi odpovedalo svoje polete z Brnika v London, kamor so leteli od lanskega maja.
V slovenski bližini pristaja največji evropski nizkocenovni letalski prevoznik tudi v hrvaškem Pulju, od koder trikrat na teden leti na londonski Stansted, pred kratkim pa je bila uvedena tudi povezava do Dublina na Irskem. Od aprila letos bo z Londonom trikrat na teden povezan tudi Zadar.
Ryanair, ki je bil ustanovljen leta 1985, je največji evropski nizkocenovni prevoznik in eden največjih na svetu. S svojimi 120 letali v 22 državah leti na več kot 360 progah, o vzponu pa priča tudi naročilo dodatnih 161 letal v prihodnjih letih.
K naglemu vzponu družbe je pripomogla predvsem deregulacija evropske zakonodaje v letalski industriji. Medtem ko je prevoznik pri mnogih priljubljen zaradi nizkih cen, pa nekateri opozarjajo tudi na njegove napake. Neka raziskava iz leta 2006 je Ryanair postavila na čelo lestvice najmanj priljubljenih letalskih prevoznikov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje