Po informacijah STA-ja so se v matičnem Trevesu za tako potezo odločili zaradi posledic januarskega požara in ker ima novomeški Revoz, eden glavnih Trevesovih naročnikov, naročila za izdelavo Renaultovega modela twingo zagotovljena le srednjeročno, kaj bo po letu 2024, pa se še ne ve.
Januarski požar na Biču je zajel celoten objekt, del proizvodnje in pisarniških prostorov je pogorel, zrušila se je tudi streha. Po besedah direktorja Trevesa Andreja Baškoviča se je požar hitro razširil, dosegel je proizvodnjo avtomobilskih preprog in zvočnih izolatorjev za avtomobile. Zgorel je stari del tovarne, požar pa se v novi del ni razširil. Napovedali so sanacijo pogorelih prostorov, ki jih imajo sicer v najemu.
Prostorsko so v požaru izgubili polovico podjetja, praktično skoraj vse stroje in skoraj vse surovine. Večina orodij je bila uničenih ali poškodovanih, usposobiti pa jim jih je uspelo do te mere, da so lahko zagotavljali redno dobavo. Škoda je bila po takratnih direktorjevih ocenah večmilijonska.
Sicer so se hitro reorganizirali in del proizvodnje začasno preseliti v sestrsko podjetje v Španiji, v treh tednih pa z delom v štirih izmenah znova zagotoviti dobavo izdelkov svojim kupcem v Sloveniji, Avstriji, Franciji, Italiji in na Slovaškem.
A matična družba v Franciji je zdaj odločila, da bo septembra v Sloveniji vseeno zaprla ta obrat zaradi slabih poslovnih perspektiv. Odločili so se tudi, da po požaru ne bodo obnovili tovarne.
Podjetje Treves na Biču so ustanovili leta 2005. Njegov ustanovitelj je podjetje Treves iz Francije, ki je v večinski družinski lasti in so ga ustanovili leta 1836. To kot ključni partner sodeluje v avtomobilski industriji in je globalna družba, specializirana za razvoj, izdelavo in dobavo avtomobilskih sestavnih delov s področja zvočne in toplotne izolacije.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje