Na predstavitvi je sodelovalo šest najuglednejših izdajateljev prve in borzne kotacije: Gorenje, Intereuropa, Krka, Luka Koper, Mercator in Merkur ter štirje borzni člani: Ilirika, NLB, Perspektiva in Publikum. Dan se je izkazal za popoln uspeh, saj so slovenski gospodarstveniki opravili prek 30 poslovnih pogovorov z okoli 20 mogočimi vlagatelji iz tujine.
Mednarodni portfeljski vlagatelji imajo na Ljubljanski borzi sicer najnižji delež v tržni kapitalizaciji delnic v primerjavi z drugimi evropskimi trgi, pravi prvi mož Ljubljanske borze Marko Simoneti in dodaja, da je vseeno opaziti porast njihove dejavnosti.
Od promocij na borzi pričakujejo ugoden dolgoročni učinek za slovenski trg kapitala, več naložb mednarodnih portfeljskih vlagateljev pa naj bi izboljšalo prepoznavnost slovenskega kapitalskega trga.
Letos Ljubljanska borza načrtuje še dve tovrstni promociji; septembra na Dunaju in decembra v Londonu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje