Slovenske novice tako vodijo s 87.834 prodanimi izvodi, drugouvrščeno Delo jih je prodalo 65.212, Dnevnik na tretjem mestu pa beleži 47.731 prodanih izvodov. Z izjemo Dela, ki mu je naklada narasla za 743 izvodov (prvo četrtletje 64.469 izvodov, drugo 65.212 izvodov), je preostalim dnevnikom padla. Narasla je še Financam za 173 izvodov (prvo četrtletje 12.112 izvodov, drugo 12.285 izvodov) in športnemu dnevniku Ekipa za 66 izvodov (prvo četrtletje 6.890 izvodov, drugo 6.956 izvodov).
Največji upad prodaje med dnevnimi časopisi je doživel Dnevnik (za 1.299 izvodov), sledita mu Večer (za 724 izvodov) in Slovenske novice (za 606 izvodov). Med tedniki se je prodaja najbolj znižala Nedeljskemu dnevniku, ki ostaja še vedno na prvem mestu, s 124.393 na 118.799 izvodov (za 5.594 izvodov).
Med tedniki je na drugem mestu Lady, sledita ji Nedelo in Družina. Največjo prodano naklado med 14-dnevniki beleži Anja, med mesečniki pa Cosmopolitan in med dvomesečniki Naš dom. Med brezplačniki v drugem četrtletju še vedno vodi Žurnal, med prilogami pa ima tokrat največjo naklado Vikend, ugotavlja Slovenska oglaševalska zbornica.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje