Pri pripravi sanacijskega načrta in načrta reorganizacije sodeluje tudi nekdanji prvi mož Deutsche Bahna Helmut Mehdorn. Foto: MMC RTV SLO/Marjetka Nared
Pri pripravi sanacijskega načrta in načrta reorganizacije sodeluje tudi nekdanji prvi mož Deutsche Bahna Helmut Mehdorn. Foto: MMC RTV SLO/Marjetka Nared
Sedmič: Pahor na železnicah

Ob tem je dejal, da vlada podpira preoblikovanje Slovenskih železnic v holding, pa tudi povezovanje z Luko Koper in Intereuropo, je poročala TV Slovenija. Po njegovih besedah ni več skoraj nobenega dvoma, da se bodo železnice v prihodnje razvijale znotraj logističnega holdinga, v katerem bodo tudi druge velike slovenske družbe, ki opravljajo komplementarne dejavnosti z železnicami.

Ob svojem sedmem obisku na Slovenskih železnicah se je premier z vodstvom družbe pogovarjal o prihodu nekdanjega prvega moža nemških železnic Hartmuta Mehdorna in o sanaciji družbe. Načrt sanacije in reorganizacije družbe naj bi bil končan septembra, pri njegovem nastajanju pa sodeluje tudi Mehdorn.

V pripravi dva dokumenta za vlado
Pahor je povedal še, da je bil dosežen dogovor o pripravi dveh dokumentov, potrebnih za zagotovitev dolgoročne finančne stabilnosti. Prvi bo, tako premier, pokazal potrebo po dokapitalizaciji, s katero se bo dolgoročno ohranila kapitalska ustreznost družbe; drugi pa bo vseboval podrobnosti o preteklem poslovanju in načrtih za naprej. Sam verjame, da gredo stvari v pravo smer, čeprav morda počasneje, kot bi si večina želela.

Omenjena dokumenta bosta pripravljena za potrebe vlade, ki se bo nato odločala, kako zagotoviti dolgoročno finančno stabilnost družbe. Dokumenta naj bi sprejela že junija.

Do prihodnjega obiska premierja so nadzorni svet, uprava in minister za promet dolžni pripravljati tako sklepni del programa sanacije kot začetek programa modernizacije, je še povedal Pahor.

V prvih štirih mesecih osem milijonov izgube
Vodstvo Slovenskih železnic je Pahorja med drugim seznanilo tudi s poslovnimi rezultati družbe v prvih štirih mesecih letošnjega leta. Kljub pozitivnemu marčevskemu izidu so v prvih štirih mesecih letošnjega leta železnice ustvarile za dobrih osem milijonov evrov izgube. V primerjavi z istim odbobjem lani se je za 14 odstotkov povečal obseg prevozov v tovornem prometu.

Sedmič: Pahor na železnicah